marți, 1 decembrie 2009

Parada aeriană

Cerul Bucureştilor promitea o vreme superbă. N-a fost aşa. Ceaţa a stricat parada aeriană.
Primul intrat în cadru este porumbelul ăsta obez(e obez! recunosc, şi din vina mea, îl îndop!). Se deplasa spre o altă masă gratis!
Spre surprinderea mea(camera de pe telefon este o mizerie, dar alta nu am), am reuşit să surprind prima patrulă de Mig 21 Lancer.
Asta e cea de-a doua patrulă. Pe a treia am ratat-o. Una peste alta, se poate spune că am avut paradă aeriană la domiciliu...

Un comentariu:

Matilda spunea...

Porumbelul obez a deschis drumul escadrilei, un bun conducător pe vreme cu ceaţă.
În legătură cu întrebarea de mai jos, cred că pînă duminica viitoare peste 70% dintre romani sunt foarte uniţi...

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...