vineri, 11 decembrie 2009

Combinata nordică

Asta-i duda!
Azi am avut program de cumpărături. L-am cuplat pe Moş Niculae cu Moş Crăciun, că aşa a vrut muşchii Vodafone. Aveam ceva puncte(zgârciţii), şi ceva bani, aşa că mi-am prelungit contractul cu doi ani(ştiu, am făcut o prostie!), dar mi-am luat modem pentru notebook şi, culmea răsfăţului, un BlackBerry. Ăl mai ieftin, cam plasticos de felul lui, dar asta e! Am telefon cu tastatură QWERTY? Am! Că mă săturasem să scriu pe tastele de la Nokia!
Aşa se face că am două bucăţi cabluri de date(care nu se potrivesc nici să le baţi!), două tipuri de alimentatoare(aşişderea!), şi trebuie să-mi cumpăr toc pentru dudă. A, am uitat: şi două căşti la fel de diferite!
Un raft zdravăn de dulap e plin cu tot felul de măţăraie, inclusiv de la calculator şi de la notebook, plus ceva amintiri din preistoria telefoniei mobile. De ce mama dracului nu standardidează ăştia alimentatoarele şi cablurile de date, nu pricep!
Pentru cele două bazaconii mi-au pus în braţe şi vreo juma de copac, sub formă de hârtie! Uşor, uşor, ajung fanatic ecologist! Pentru că hârţogăraia a fost făcută în dublu exemplar! Să fie primit!
Acum am de lucru. Să învăţ sistemul de operare de pe dudă, care nu e o operaţia aşa de simplă pe cât pare. Şi aici e delir! A fost Symbianul celor de la Nokia. A apărut Androidul. Este Windows Mobile. E ăsta al dudei. Este şi cel de pe iPhone. Nokia migrează spre un alt sistem, Maemo, parcă, bazat pe Linux. Samsung zice că-şi face şi el sistem de operare. Asta în numele libertăţii de a alege! De parcă toţi am fi specialişti, să alegem după o matură chibzuinţă! Să fim serioşi! Ni se pune pata pe ceva, şi vrem neapărat să-l avem, cum mi s-a pus mie pata pe dudă!
După care începe coşmarul! În armată ne spuneau că regulamentele militare sunt făcute de nişte genii pentru uzul cretinilor. Manualele de utilizare sunt făcute de nişte cretini, care nu realizează că se adresează unor afoni, şi folosesc un jargon, o păsărească pe care puţini o înţeleg. Oricum, vă ţin la curent cu experienţa în materie de învăţare.

8 comentarii:

Unknown spunea...

te anunt cu ceva bucurie ca, dupa ce a rezolvat toate celelalte probleme ale continentului, Comisia Europeana urmareste activ posibilitatea standardizarii mufelor de alimentatoare la telefoanele mobile.

deci bucurie!! :D

Anonim spunea...

Se vede că eşti fericit ca un copil care-a primit o jucărie nouă. Mă bucur şi eu de bucuria ta.
Şi eu visez la un IPhone; probabil peste vreo doi ani o să-mi pot lua unul. :)
Să-ţi fie de folos!

Cristian Banu spunea...

Să-l foloseşti sănătos :)
Dar de ce nu ai luat tot Nokia? 63 sau 71?

Constantin Gheorghe spunea...

Vă mulţumesc! Cristi, n-am luat Nokia dintr-un motiv prozaic, de fapt două: era mai scump, şi cârnăciorii mei se împacî mai bine cu tastatura dudai. Eu doream E 72, dar au nesimţiţii niştre preţuri de speriat.
Gabriela, sper să-ţi poţi cumpăra jucăria1 Dar, crede-mă, e un chin cu el!
Mihnea, unde nu dă Dumnezeu să le standardizeze!

casandra spunea...

Ei, bravos natiune, halal sa-ti fie!
Duda asta inseamna ca vreo 2 zile veti scrie mai putin, spre necazul cititorilor deja dependenti. Ceea ce-i rau.
Tot duda inseamna un pic de terapie la asaltul nebuniei din cinstita noastra politica, ceea ce-i bine.
Ce ziceti, pe luni veti intra din nou in normal cu comentariile?

P.S. Oricum, felicitari pentru duda si pentru bucuria febrila care se citeste in comentariu, bucurie pe care eu cu greu o mai regasesc pe vreun raft.

Karakas spunea...

Welcome to the Matrix! Acum are STS ce sa faca...

geomarz spunea...

Depre jargon.
Vă înţeleg sentimentul.
În urmă cu ceva timp, domnii noştri de la personal sau de la direcţie sau de la RUS, nu ştiu care, hotărîseră ei să ne ducă cu cardurile de salariu la BRD. Ăştia aveau obiceiul drăguţ de a ne scrie în fiecare lună cîte o scrisoare prin care ne informau ce s-a întîmplat cu conturile noastre. Iar pe dos, dădeau nişe explicaţii cam de o pagină format A4. Luaseră nişte cuvinte de-ale lor, de jargon bancar pe care le traduceau TOT în jargonul bancar, de nici nu-mi pot aminti ce vroia să spună. Din cele vreo 20-30 de cuvinte explicitate îmi amintesc numai "debit", "credit" şi"descoperit". Să nu mă întrebaţi ce înseamnă, că nu pot explica în termenii mei de afon bancar obişniut.
SĂ vă trăiască jucăria !

Béranger spunea...

Trădătorule! Consumeristule!

Drept e că prețul e bun la o extensie de abonament de 2 ani (79 euro, parcă?), înțeleg că e greu de rezistat.

Și totul pentru o tastatură QWERTY...

Să-ți trăiască jucărica!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...