joi, 3 decembrie 2009

Impresii, impresii

  • Scenă grotescă! băsescu şi Geoană, puşi să jure cu mâna pe Biblie! Unul, că nu le face favoruri "oligarhilor", celălalt că nu l-a lovit pe copil. Mă tem că am asistat la două sperjururi! Şi mă mai tem că este ceea ce am putea numi: "datul cu muncii'n fasole!
  • Acum Pulea Vodă se jură pe ce are el mai sfânt, pe Nuţica, şi pe sufleţelul ei cel poftitor, că nu va lăsa averea ţării pe mâinile PSD. Păi, de unde îşi mai ia ea Vuitoane?
  • Sublim şi ridicol, noroi şi stele, balcanism, ace, brice şi carice...
  • băsescu şi-a luat o mică distanţă: s-a jurat că n-a lovit cu pumnul. Expertiza va zice c-a lovit cu dosul palmei. Dumnezeu vede şi iartă?

PS: Tolontan, pe Realitatea TV, povesteşte că ieri politicieni şi jurnalişti au fost urmăriţi insistent. N-a dat încă amănunte. Dar este clar cine a dat ordin să fie urmăriţi.

PPS: nu am văzut o faţă mai golită de expresie decât a Mariei Băsescu. Era acolo doar cu fizicul. Atât. Niciun sentiment, nicio tresărire, nimic.

6 comentarii:

asybaris spunea...

Una peste alta Basescu l-a dominat pe Geoana si Geoana nu are nici o scuza: partid, pnl, televiziuni, postari, personalitati, toate le-a avut la dispozitie. Si a jucat prost...
Chiar nu a avut pe nimeni sa-l sfatuiasca?
Am vazut si eu fotografiile, un fel de razbunare cu arme mediatice? Ramane de vazut daca a fost a lui Basescu sau chiar o forma de santaj a lui Vantu?

Constantin Gheorghe spunea...

Politica nu este doar o confruntare între nişte goriloi în călduri! Da, goriloiul băsescu a avut mai mult testosteron. Dar nu mai multă minte!

asybaris spunea...

Asta ziceam si eu, Basescu a avut cohones, dar l-a dominat si verbal si ca argumente pe Geoana. Ca ne place sau nu Basescu, adevarul e ca l-a facut...Cu tot sprijinul pe care l-a avut Geoana poate pierde alegerile pe ultima suta. Intrebarea e daca nu puteau gasi alt candidat?

Lulutza spunea...

Si totusi, dupa ce s-a incheiat "meciul", am surprins urmatorul dialog intre M.Macovei si T.Boxescu:
MM: "confiscarea averilor ilegale" TB: "am uitat"
Astia doi sint pusi pe nationalizari sau mi se pare mie?! Cine, mama supararii, decide care avere este legala si care ilegala? Elena Basescu? Soru-sa, geniala notarita & vinzatoare de havane? Care, btw, nu ar fi avut voie sa aiba alte activitati in afara celor juridice, daca nu era fiica lu' tac'su.

Asa niste sugestii curat "de dreapta" n-am pomenit decit la "dreptzii" aia care interziceau evreilor sa aiba proprietati sau la comunisti sadea. Doamne apara si pazeste! Daca boborul turmentat al astora este pregatit pentru inca 5 ani cu jigodiile astea, vindem tot si cerem azil politic in Bulgaria! Sau organizam rezistenta in munti? De data asta, de centru, ca sa ne protejam de extremisti.

Dar inainte, facem naibii ceva cu jigodia asta sinistra de Boureanu?

Lulutza spunea...

Daca ar fi sa privim toti o confruntare politica in felul microbist al pedelistilor, incapabili sa respecte altceva decit ceea ce se numeste "democratie populara" si mari iubitori de drepturile omului, cu conditia ca "omul" sa fie de-al lor, pun la bataie 1000 de euro ca Base face "muci", din primele minute, orice concurenta, de la Vaclav Havel, pina la Kennedy, Clinton, Obama, Ghandi! Numai un Stalin sau un Hitler ar avea ceva sanse sa-l egaleze p-al nostru la priapism politic!

Adrian Năstase spunea...

Acea "mică distanţă" de care vorbeşti este esenţială în viziunea lui TB. Pe ea se bazează şi el si oranjeria când susţin că el n-a afirmat niciodată că n-a avut "contact fizic" cu băiatul. Că doar palma nu-i ca pumnul, aşa cum bine ştim că nici iarna nu-i ca vara.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...