miercuri, 23 decembrie 2009

Lăsaţi orice speranţă!

Dacă vreţi să înţelegeţi de ce ţara asta nu mai are nici-o speranţă, citiţi ce scrie un trepanat pe blogul lui, preţios numit "Politeia":
"Băsescu faţă în faţă cu istoria
L-am vazut astazi pe Basescu la B1Tv. Ma grabesc sa scriu acest articol pentru a nu pierde impresia care mi-a facut-o. Sunt multumit pentru ca l-am votat, astazi mi-am primit obolul celor trei luni de munca asidua in care l-am sustinut. Astazi Basescu a fost PRESEDINTE cum inca nu a avut Romania. Poti sa afirmi orice despre Basescu, sa-l iubesti sau sa-l urasti, nu poti sa-i negi talentul in care isi trateaza prietenii si nici felul in care-si trateaza adversarii. Astazi am vazut un Basescu de zile mari; el a crescut in ochii mei si mi-a dat siguranta ca vom avea la Cotroceni omul pe care l-am dorit si l-am votat. Cred ca va reusi intr-un sfarsit sa unifice fortele politice ale acestei tari intr-un proiect national pentru modernizarea statului si consolidarea institutiilor statului de drept. Nu pentru ca ele vor dori sa-l sustina ci pentru ca vor fi nevoite.
Vreau sa cred ca in acest mandat Basescu va transforma prerogativele constitutionale in unealta prin care va forţa reforma de care acest stat si acest popor au nevoie. Sper ca nu gresesc si sper ca acest articol nu va deveni in lunile viitoare o dovada a naivitatii mele. Am fost astazi multumit vazand diferenta intre lipsa de continut a discursului unui Crin Antonescu si frazeologia lui gaunoasa si puterea unui om care doreste si poate sa faca ceva pentru romani. Astazi l-am vazut pe Basescu pentru prima data faţa in faţa cu istoria."
Când ajungi să constaţi că sunt oameni, nu puţini, care văd într-un derbedeu politic un personaj istoric, e semn că trebuie s-o cam iei din loc. Dacă nu poţi, te îndopi cu antidepresive cinci ani de aici încolo. Iar dacă nu te ţin nervii atât, nici sinuciderea nu-i o opţiune de neluat în seamă...
Sună dur ce spun, dar am crezut că primul mandat al lui băsescu este un soi de Purgatoriu, că după el urmează altceva, poate nu Raiul, dar pe aproape. Acum văd că urmează Iadul. Iar cetăţeni români se bucură că există cineva care promite călcarea în picioare a Constituţiei, distrugerea pluralismului politic şi revenirea, practic, la regimul partidului unic. Poate că ăsta cred ei că e cel mai potrivit mod de a marca două decenii de la reîntoarcerea la democraţie: revenirea la totalitarism.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Saracu crocodil !
Ce v-a facut ca sa-l asociati cu derbedeul politic ?

Lucia Verona spunea...

Cînd avem asemenea "trepanaţi", de ce-i mai înjurăm pe lăudătorii lui Ceauşescu?
Cred că într-adevăr nu mai este nicio speranţă. Cinci ani? De unde ştim că numai cinci?

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...