sâmbătă, 19 decembrie 2009

Iarăşi ninge, iar e viscol

Încep să mă cam satur! Iar a început să ningă viscolit! Abia ce mi-am dat zăpada de pe maşină şi din balcon! Iar încep micile sau mai marile întreruperi de curent. Iar trebuie să mă târăsc cu plasele din piaţă, pe trotuare îngheţate, cu ochii după ţurţuri. Şi, în general, iarna e cu mult mai frumoasă oriunde, inclusiv, sau mai ales, în poze, dar nu în Bucureşti!

O să-i cam supăr cu bombănelile mele pe cei care se bucură că e zăpadă de Ignat. Dar cum eu doar tai porcul de pe listă, nu pot participa la bucuria lor. Dacă beau şi pentru mine o ceşcuţă de ţuică fiartă, poate le trece. Şi poate îmi trece şi mie...

,

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...