duminică, 13 decembrie 2009

Mai binele...

Ştiu, e duşmanul binelui! Azi am reuşit să-mi blochez cartela SIM, încercând să activez duda! Prima observaţie: la pomul lăudat să nu te duci cu sacul! Meniul este mai complicat şi mai puţin intuitiv decât ar fi normal. De ce am blocat-o? Simplu! Am introdus pinul cartelei. Dar pentru că nu poţi verifica dacă ai tastat corect, cum se întâmplă în alte cazuri, pe alte telefoane, probabil am greşit. Mi-a spus că nu e bun pinul. Aici intervine presupunerea mea eronată. În manual scrie că trebuie introdus pinul de pe cutie, mai lung, care are şi caractere numerice, şi alfanumerice. L-am introdus. Evident, mi l-a rejectat. Trebuia introdus DUPĂ pinul cartelei! Am tastat din nou, tot în orb, şi adio!
Am telefonat la Vodafone, mi-a răspuns un robot cretin, care mi-a urat, după ce am terminat de tastat ce-a zis el, să mă bucur de apelurile pe care le voi face. Mi-a urat asta şi a doua oară, dar nici acum, după şase ore de la primul apel, cartela nu s-a deblocat. Cum spuneam, încep să regret prelungirea contractului!
Şi da, cred că m-am legat la cap fără să mă doară cu duda. Dar ce-şi face omul cu mâna lui...
PS: vă ţin la curent. Presimt şi alte "distracţii" Apropo: are meniu în maghiară, în cehă, în tot felul de cârlionţi şi cârnăciori, dar nu în română sau franceză. Mişto, nu?

10 comentarii:

Razvan spunea...

Morala zilei: Nu schimba ceea ce merge deja.

Constantin Gheorghe spunea...

Corect!

Anonim spunea...

te-ai grabit! anul viitor android va domina va fi mai ieftin si deja este mai bun decit celelalte sisteme. vezi htc!

Béranger spunea...

Aoleu! Cunosc sentimentul de când încercam să configurez manual EDGE la Nokia mea, și era să-l bușesc. Până la urmă l-am configurat cu SMS-uri automate.

Trăiască tehnica modernă și manualele de utilizare întocmite de oligofreni!

Constantin Gheorghe spunea...

Beranger, ce dracu să mai zic? Asta e situaţia! Mă duc mâine să mi-l deblocheze manual un nene de la magazin. Dac-o şti ce să facă! Dacă nu, aşteptăm şi ne rugăm!
Anonim, şi mie îmi plouă în gură după un HTC cu Android. Cum banii nu csrec în pom, cel puţin pentru mine nu, mă mulţumesc cu ce-mi permit. Aş vrea să văd cum se mişcă un Android, că HTC sub Windows am văzut. E aşa şi aşa.

Anonim spunea...

personal n-am citit niciodata nici un prospect pt ca n-am avut nevoie iar sculele care te silesc sa ajungi la prospecte sint din capul locului de evitat dupa cum ai si constatat. am spus ca te-ai grabit pt ca anul viitor vor scoate toate firmele modele pe android -peste 50 de modele- iar pretul va scadea f mult. in plus este singurul sistem care functineaza bine. nu stiu cum este la voi insa in vest telefoanele sint subventionate pt ca altfel le-ar ramine bosilor sa se spele cu ele pe cap din simplul motiv ca saracia creste cu o f mare viteza iar interesul sa stie ce mai facem noi le apartine asa ca eu nu ma bag decit daca telefonul este gratis iar tariful un fel de n-ar mai fi. daca vrei si computer asteapta pina in 2012 pt ca trebuie sa vina sata 3 usb 3 ddr 4 procesoare in 22 nano plus windows 8.
uite ce democratie ne da noua vestul:
http://futurezone.orf.at/stories/1633941/

si crezi ca eu mai am ceva sa-i reprosez lui nea nicu?! vesticii m-au convins ca nu mai am ce cu exceptia faptului ca nu ne-a spus ce nenorocire este vestul asta de 2 lei.

der

geomarz spunea...

Anonimule,
Nea Nicu, sireacu, ne-a spus el ce-i aia vest, numa' că noi nu l-am crezut.
Îmi amintesc de o concetăţeană pe acea am auzit-o vorbind româneşte într-un metrou don Belgia şi am intrat în vorbă cu ea. Spunea acelaş lucru. Nu a meritat să plece. Abia dacă se ajungea cu banii de la o lună la alta. Bărba-su muncea sporadic iar ea deretica prin casele unora.
În ţară n-au apucat să trimită nimic înb 2 ani de cînd se bucurau de binefacerile vestice.

Anonim spunea...

geomarz

pai noi eram prea destepti la ora aia si stiam deja totul asa ca ce motive aveam sa-l mai ascultam pe el?!
acum platim!
din nimereala am auzit 2 chestii pe care le-a spus:
1.situatia cu locuintele in vest despre care a spus ca-i mizerabila- adevarat si am constatat singur inca de acum 20 de ani.
2.intrebat de niste javre vestice de ce nu baga sistemul lor numit democratie -numai cind scriu cuvintul asta imi vine sa vomit- a spus ca nu se potriveste cu noi si ne va distruge ca tara si popor. adevarat nu-i asa?

viata in vest este proasta. elita iti pune la dispozitie o roata de hamster cu ceva beculete pe ea si indicatia ca daca alergi bine ajungi departe.
toata viata se duce in alergaturi dupa chestii normale pe care in romania lui nea nicu le aveai pe gratis si cu efort zero. la nea nicu a fost rai iar romanii care-i reproseaza si astazi ce-a fost in anii 80 sa deschida geamul sa vada vinovatii: vesticii dobitoci si servitorii lor.
libertatea de atunci nu este posibila in haznaua imputita vest!!!

Anonim spunea...

http://dailymobile.se/

blog pt scule mobile daca te intereseaza.

der

geomarz spunea...

Anonimule,
(Cel care a raspuns lui Geomarz.)
In 89 eram la o virsta relativ matura. Sau asa ar fi trebuit sa fiu. In dec. am umblat prin Buc sa vad au cu ochii mei cum sta treaba. Si am vazut. Ce s-a intimplat mai apoi, prin ianuarie si mai tarziu, n-a avut nimic in comun cu ce credam eu (si multi altii) in dec. Una dintre cele mai ingrozitoarea nopti din viata mea a fost ce din 25 dec 1989 cind asteptam procesul lui Ceausescu si am aflat dimineata ca a fost ucis. Mi s-a parut de un rau augur extraordinar. Ceea ce a si fost.
Numai bine.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...