miercuri, 18 iulie 2012

M-am luminat!



O să ziceţi că-s nebun! Dar azi m-am luminat! Am înţeles de ce trebuie să-l mai lăsăm pe băsescu încă doi ani preşedinte: în timpul ăsta va salva "Titanicul"! Fără glumă! Nu e zi lăsată de la Dumnezeu, în campania asta, în care băsescu să nu-şi dea cu părerea despre Titanic şi despre scufundarea lui. De exemplu azi, la "Gândul", afirma:n mod cert acolo a fost o eroare de navigatie. Cand navighezi in Atlanticul de Nord in primavara-vara stii ca sunt banchize si ghetari care se desprind" si sunt aduse de curentii oceanici in calea navelor...
In primul rand comandantul trebuia sa fie pe comanda si nu cu pasagerii, la restaurant. In mod cert orice comandant experimentat stie ca atunci cand se apropie de un ghetar temperatura exterioara scade brusc iar termometre cu certitudine existau si atunci".


Cât despre povestea aia cu "n-am dosar de Securitate, n-am colaborat cu ea", s-o spună proştilor. El nu a fost "colaborator", a fost SECURIST! Şi unii dintre foştii securişti sunt activi şi acum, de exemplu el. Prin lege nimeni nu poate dezvălui numele unor ofiţeri activi în serviciile de informaţii.


Cine nu ştie cum funcţionau lucrurile în timpul Războiului Rece, un post ca al lui, de reprezentant al Navrom la Anvers, era o acoperire perfectă pentru culegerea de informaţii din tabăra adversă. Adică românii erau tâmpiţi şi-şi refuzau ocazia să culeagă informaţii, militare şi economice, într-unul dintre cele mai mari porturi din lume? Crede cineva că băsescu n-a scris niciun raport către Navrom, care să nu fi ajuns la Securitate? Ce dracu, suntem copii?


Rămâne să ne spună şi cum ar fi salvat el comunismul, că în ceea ce priveşte Titanicul ne-am lămurit...  

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...