miercuri, 11 iulie 2012

Republica Securistă România



Prieteni, eu sunt unul dintre "beneficiarii" grijii deosebite a statului român faţă de infractorii periculoşi, care-l bagă în pizda mă-sii pe băsescu. Se cheamă atentat la "securitatea naţională". Evident! Am ajuns să nu-mi mai pese. Nu e plăcut să ştii că tot ce înseamnă viaţa ta e cunoscut de nişte unii care se cred Dumnezeu şi au drept de viaţă şi de moarte asupra ta.

Povestea celor doi guguştiuci  de la CSM este una clasică în republica Securistă România. Premierul Ponta, membrii guvernului, practic toţi cei care contează în România sunt ascultaţi, la ordinul lui băsescu. Se ştia că azi Ponta e la Bruxelles. Acuza este că el vrea să pună mâna pe justiţie, azi era ziua potrivită să vină dovada. Şi, mare surpriză, a venit! Cu obişnuitele scurgeri de informaţii în presă, cu manipulări, din care nimeni nu înţelege nimic.

Maşina de propagandă portocalie, la care se adaugă Koveşi şi Morar, au dat drumul maşinii de zvonistică. Şi cum ştiu că băsescu are oftică pe Ponta şi pe Pivniceru, i-au băgat şi pe ei în oală. De fapt, este o reglare de conturi mafiotă în sânul CSM, pentru eliminarea posibililor concurenţi la funcţiile de şef la Parchetul General şi la DNA din partea celor care nu fac parte din gruparea Koveşi-Morar. De fapt, despre asta este vorba, în principal. Şi este componenta politică: mâna de ajutor dată lui băsescu. Pentru că fără băsescu planul lui Koveşi şi al lui Morar de a lăsa în locul lor pupili, pe care să-i controleze, aşa cum face acum Macovei cu ei, cade. 

Despre asta este vorba. Iar dacă ăştia din USL ar avea minte, i-ar acuza pe Koveşi şi Morar de comportament abuziv, de folosirea instituţiilor statului în jocuri politice, de tentativă de control al justiţiei. Ceea ce fac cei doi este foarte grav. Parchetul General şi DNA au ieşit de sub orice fel de control democratic. Se comportă ca Securitatea, sunt instituţii totalitare, cu puteri nelimitate, care pot distruge pe oricine. 

Niciodată, în comunism, nu m-am simţit atât de ameninţat ca acum. Atunci, pentru opţiunea mea politică, ştiam ce am de plătit. Nu am fost membru de partid, nu am primit dreptul de a avea un paşaport, nu am avansat ierarhic. Asta era: ştiam regulile jocului. Acum nu mai există limite: ţi se poate întâmpla orice, în numele democraţiei. Poţi fi linşat mediatic, poţi fi transformat într-un paria, eşti la mâna oricărui procuror dement sau politician dus cu pluta. 

Republica Securistă România s-a întrupat sub băsescu, şi îşi arată tot mai ameninţător faţa hidoasă. Şi e de-abia începutul. 

5 comentarii:

Valentin Berceanu spunea...

Nazismus? Nu era mai indicata Republica Nazista Romania?
In fond asta e adevarul, nu stiu cite actiuni mi-am cenzurat anii astia de teama de "represalii".

Karakas spunea...

De urmarit, toti suntem, chiar si aici la tine pe blog. Serviciile globalizate nu dorm. Dar noi suntem pestisori mici care trancanim. Problema sunt aia care si fac ceva care sa-i ameninte. Ori Ponta si USL le da la stomacel, si MRU are oamenii lui la locul si timpul potrivit, care dau inapoi bine si indesat, in ritm sustinut. Daca nu sunt probleme, se creaza.

Multa greata...

Karakas spunea...

Eu cind citesc presa romana ma ia cu dureri de cap. Sunt ziare care nu pot sa le citesc, cum e EVZ, complet manipulant si politic-PDList. Ori asta e Scanteia partidului, nu are nimic obiectiv, totul merge prin lupa PDL. Apoi argumentarea unor editorialisti e SF, sunt umflate concluziile disproportionat cu argumentatia si mai ales, realitatea.

Revenind la DNA, e foarte clar ca echipa de acolo executa ce vrea PDL si Basescu. Intilnirea recenta a lui Morar cu "societatea civila" e parte a unui plan de fragezire a puterii USL.

Fluieratorul spunea...

Kovesi trebuia trimisa de unde a venit de mult, pentru ca e incompetenta. Inca de la prima scurgere in presa a informatiilor dintr-un dosar. Eu ma mir ca rezista atita in functie. Nu mai sint alti procurori in tara?

ANONIMUS spunea...

Si ce au de castigat ,astia sunt tampiti,au de stat acolo doua saptamani.Si ce conteaza ca doi sunt urmariti ,sa fim seriosi ce judecator ar intrazni ceva acum.Nu sunt arestati.Si deja altii ii vor invinovatii si vana.De n-ar fi atat de prosti si limitati ar sta dracului sa vada cum bate vantul.Halal de ajutor lui Basescu ca nu unul dintre dusmanii lui vor sa puna mana pe justitie ci se omoara ei intre ei.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...