joi, 5 iulie 2012

Sinceritatea protestului


"Grea e munca de partid, băga-mi-aş... în ea de politică! Ce căcat de miting fără aer condiţionat e ăsta?"


Avem două manifestaţii în Bucureşti: una în faţă la ce a mai rămas din cârciuma mea preferată, Capşa, cealaltă în faţa oribilităţii numită "Căruţa cu paiaţe". Una cu oameni aduşi de PDL, în sprijinul celor doi "nedreptăţiţi", Blaga şi Anastase, unde se "produc" MRU, TRU, Macovei, Preda Cristian, Neamţu, cu chipul schimonosit de ură,  şi alţi asemenea. 

Cealaltă este obişnuita "curte a miracolelor" din Piaţa Universităţii, unde vine cine vrei şi cine nu vrei, o adunare pestriţă şi colorată, care are o obsesie: "Jos băsescu!" Şi şi-o strigă, fie că e ger, fie că este caniculă.

Eu, unul, mizez pe forţa celei de-a doua manifestaţii. Este sinceră, şi convinge prin sinceritate. Paranghelia PDL este un festival al ipocriziei, şi aşa va rămâne. Părerea mea...

10 comentarii:

Anonim spunea...

Suspendare Băsescului, libertate poporului!
Anonymus Magnus

Anonim spunea...

Plagiez: Fiecare tara are conducatorii pe care ii merita.
Popor de kko, carmaci pe masura.

ddanilov spunea...

Pentru anonimul de la 19:20:
Stimate domn,poporul roman nu e un popor de cacao,asa cum sustii.Este un popor cu valori incontestabile,dar care in ultimii ani si-a cam ratacit valorile si sistemele de selectie a valorilor.Problema cea mare este ca s-a ratacit si nu mai vrea sa caute adevarul,ca accepta sa fie mintit si indobitocit in mod deliberat de cei care ar trebui sa-l pastoreasca.Toate acestea sunt posibile pentru ca el(poporul) este adus la saracie materiala si spirituala si este injosit in demnitatea sa de faptul ca i s-au limitat drepturi esentiale pentru fiinta sa spirituala si propasirea sa fizica, de tot felul de indivizi sau trusturi care au interese in acest sens.Este ca o turma fara pastor,ca o pluta pe Bistrita, fara plutas.

Anonim spunea...

Prietene Gheorghe, ştii ceva?
Azi am mers ca de obicei la serviciu, mi-am făcut ardeleneşte treaba, la ora 16 am ieşit în cele 38 de grade de afară, am cumpărat pâine, nişte roşii din piaţă şi nişte guşă fiartă cu boia de la magazinul unguresc de lângă piaţă.
Am mers pe jos (pe la umbră) spre casă, cale de 20 de minute. Acasă mă aşteptau, râzăreţi, nevasta şi fiul cu o salată de vinete fabuloasă, potrivită cu canicula şi cu o telemea perfectă cumpărată din piaţa concurentă.
Am mîncat, m-am odihnit un sfert de oră, am rezolvat cu fiul la PC nişte probleme arzătoare în Minecraftul pe care îl joacă cu pasiune pe PC, nevasta m-a combinat să o ajut la o traducere, apoi am băut o bere rece şi am ascultat muzică pe Nexus Radio în timp ce downloadam un film, fericit că ACTA a căzut azi în Parlamentul European.
Şi ştii ceva? Chiar dacă nu e foarte civic, patriotic, responsabil şi toate celea, azi nu mi-a păsat deloc de Băsescu, Ponta, război, miting şi celelalte.
Ca să parafrazez titlul unei cărţi semnate de Ilya Ehrenburg...
Oamenii vor doar să trăiască...
Crezi că mai e posibil să fii lăsat să faci asta în România?!

Fluieratorul spunea...

Anonimului de la 21:32: Aferim!

Da, am observat si eu ca Neamtu se cam schimonoseste cind vorbeste. Uncool.

Constantin Gheorghe spunea...

Ştii ce? Exceptând diliii ca mine, cam 99,9% dintre românii zdraveni la cap fac ca tine. Şi nimic nu ne împiedică s-o facem. Important este să reacţionăm atunci când chiar e nevoie de asta. Şi fiecare decide când e nevoie. Nu trebuie să fii zi de zi pe baricade, dispare toată frumuseţea protestului. Important e să îţi asumi responsabilitatea atunci când vine ziua votului.
Am o curiozitate: ce-a mers cu vinetele şi guşa? O pălincuţă rece, un vinişor? Sau o combinaţie între cele două?

Fluieratorul spunea...

Da'ce facea Neamtu cu funiile de usturoi?

Constantin Gheorghe spunea...

Alunga strigoii comunişti, bre! Da' ei nu se dădea duşi, era imuni la usturoi! Când îl ai pe Blaga lângă tine, nu pomeneşti de strigoi, că nu mai pupi bani de partid...

Fluieratorul spunea...

Pai ala era usturoi chinezesc, n-avea cum sa functioneze...

ANONIMUS spunea...

@anonimul.Bravo domnule,traiasca "matzul"si tenia.Ce sa-l intereseze pe "Bizon"ceva cand poate manca ,privi ,fute si uita de spaima.Ce treaba are ardeleanul ca pana-i vine o idee trec toate.Inca odata felicitari asta inseamna sa fi cetatean.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...