sâmbătă, 18 februarie 2012

Udrea uber alles!




Se vede treaba că m-am tâmpit, dacă m-am apucat să număr de câte ori apare azi udrea în ziare. Dar dacă am făcut-o, asta e! Oricum, plouă cu ştiri despre ea!
  • Gândul: udrea, despre mersul pe tocuri, iarna, despre motivul pentru care nu poate dona sânge,  un soi de dare de seamă şi alegeri despre prima săptămână de după plecarea din fotoliul de ministru, opinia doamnei udrea despre zvonul privind schimbarea robertei anastase din fruntea Camerei Deputaţilor.  CeTePeule, v-a cumpărat şi pe voi tuta asta, mă? Că în afară de ea, e plin ziarul de ştiri pedeliste. Crucişătorule, ai ajuns sluga Încrucişătorului, băăăă!
  • Era să scriu: şoc şi groază! EvZ nu publică nimic despre udrea! Staţi liniştiţi, publică. Aia cu roberta, aia cu donarea de sânge, plus un soi de editorial, "Ce croşetează Udrea pentru Ecaterina Andronescu". Şi the ho! că ziua nu s-a terminat!
  • În RL udrea ne spune că opoziţia caută pretexte să se întoarcă în Parlament, iar ziarul ne spune, evident, de ce n-a putut udrea să doneze sânge. Cam subţire, bă, ăştia! Voi sunteţi în opoziţie cu madam?
  •  Adevărul: ei bine, ăsta şoc! NIMIC despre udrea! De ce oare? I-a sărit cu publicitatea?
  • Surpriză, udrea NU LIPSEŞTE din Cotidianul, care ne spune şi el despre deruta tutei, după plecarea de la minister, despre cum aşteaptă ea primăvara, să poată merge lejer pe tocuri, despre cum nu poate ea dona sânge şi despre cum o apără pe roberta. Ce faci, nea Cornele? Te-ai dat în pat cu duşmanu'? 
  •   Jurnalul Naţional ne spune şi el că udrea n-a putut dona sânge, că ce jurnal serios e ăla fără udrea în el?
Comentezi?!!!

2 comentarii:

ANONIMUS spunea...

Tuta Blonda,maldarul de carne,sa plateasca din banii ei mijloacele prin care foloseste atacarea USL-ul.USL-ul face politica ei parlamentara folosind toate mijloacele democratice.Parlamentul nu e SRL-ul lui Cocos si a Udrei ca sa controleze condica.Idioata.Auzi ca USL-ul deabea asteapta sa revina in parlament si cauta pretexte.Ce-a mai buna, dupa logica Dnei Udrea este sa sileasca USL-ul sa-si reia locul in Parlament cu forta.Daca n-as sti ca este bruneta a-si paria ca e blonda naturala.

Fluieratorul spunea...

Da, comentez: m-am saturat de asta din secunda doi in care am vazut-o pe sticla. Intr-un singur fel i se explica si "cariera" si "longevitatea", si stim de mult care este acela. Eu unul nu am citit niciodata articole despre ea, si cu atit mai putin opiniile ei, indiferent de domeniu. Am vazut-o si pe sticla prea mult, si mi-am exercitat dreptul de a folosi telecomanda. Madama asta nu-mi vinde mie nimic, si daca exista ziare si televiziuni care considera ca ea le face rating, regret, la mine nu functioneaza.

Am comentat. Sper sa nu-mi mai taie calea tanti asta, nu am chef de ea. Sint alte femei, capabile, destepte si frumoase, pe care vreau sa le vad si aud.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...