joi, 9 februarie 2012

Plutonul de execuţie



Antena 3 şi-a scos la încălzire plutonul de execuţie: începând cu Dana Grecu şi Radu Tudor, şi continuând cu Badea şi Ciutacu, în emisiunea Gâdelui, toţi trag sau vor trage în Victor Ponta. 

Mi-e silă. Mi-e silă pentru că Voiculescu a găsit momentul cel mai prost să-i plătească o mai veche poliţă lui Ponta, şi şi-a asmuţit dulăii pe el. E o mizerie, care poate duce la ruperea USL. PSD nu va plânge din atât. Dar PNL o să şi-o ia grav în freză.

Mă doare în cur de PSD, PNL sau PDL. Dar odată cu ăştia mi-o iau şi eu în freză, şi milioane ca mine. Iar poziţia lui Antonescu, de a turna gaz peste foc, este cretină şi iresponsabilă.

Dar ce mai contează? Şi-a satisfăcut Crin egoul? Atunci e bine! Pa, şi să auzim de bine!

PS: parcă tot mai bine cu un Crin, Frumosul din Parlamentul Adormit. Când se trezeşte e pericol!

20 de comentarii:

Anonim spunea...

maestre, ponta chiar merita o executie simbolica... modul gretzos in care l-a pupat in fund pe Mr. Chief-Spy, mutzunachele Pulimii Sale si al inteleptilor din Sion* a fost infiorator... Se pare ca totusi Ponta a facut asta din prostie (l-au sfatuit "bine" consilierii sa faca pe omu' de stat conciliant (cu cine?!!!) si diplomat) si nu e vorba de tradare (desi eu i alte persoane ce il detesta pe basescu si clica lui m-am simtit tradat astazi de Ponta)

* a nu se intelege ca sunt sovin, sunt mai degraba filoevreu decat neutru, exprim doar o realitate in ceea ce il priveste pe acest no/vechi marele intelectual al lui Basescu care vine din diplomatie la sefia Guvernului (sic!)

Scrie opinia ta spunea...

Nu stiu despre cei de la antena, insa nu cred ca Ponta a reprezentat electoratul USL cu discursul lui de astazi din Parlament.

Iar intre ziaristii de la antene si liderii USL, cred ca binefacerea scaparii de basesc ar trebui s'o asteptam de la ultimii.

Crin a fost mai mult decat decent cu derapajele lui Ponta. Asta daca ar fi doar derapaje.

Anonim spunea...

Dle Gheorghe, daca Ponta nu e tradator, e pr...t. Daca e pr..t, sa plece acasa atunci.

Emigrant spunea...

Domnu liberal de stangadreaptastanga, in primul rind ca nu te doare deloc in cur de psd. Se vede. Esti trup si suflet cu ei. Treaba ta.
In al doilea rand, vezi bai distrusule ca va mor oamenii in nameti, sau omoriti de maidanezi si voi faceti ''politica''.
Hai sictir, stralucitorilor, bine c-am plecat!
Si sa traiti bine unii cu altii ca va meritati!

atreides spunea...

hai dati-o naibii de treaba, daca v-a placut atitudinea lui Ponta de azi din Parlament ar fi bine sa scrieti aici pe blog ''mi-a placut atitudinea lui Ponta'', sa vedem daca nu va cade mana cu care scrieti. Crin a fost, in mod cu totul ciudat, cat se poate de retinut pe tema asta, eu in locul lui as fi explodat. In loc sa va spuneti parerea despre Ponta, ii injurati pe aia de la Antena 3, nu ca nu ar fi de injurat (Ciutacu s-a comportat gretos fata de Sova), dar la ce ne foloseste?

Florin spunea...

Pt.toti care-l linsati pe Ponta:
- De Nelson Mandela ati auzit?

Valerius spunea...

Domnule Constantin Gheorghe, am preţuit întotdeauna truda dv. constând în scrierea articolelor substanţiale şi numeroase din acest blog.

Cu părere de rău constat, însă, că începeţi să vă manifestaţi ca un ideolog de serviviu.

E adevărat că există riscul, pentru mulţi ca noi, să se şubrezească unitatea USL, în care ne puseserăm speranţa de a ne scăpa de monstrul TB şi de jivinele lui, dar Ponta a avut un discurs cel puţin neloial. Nu vă rog să mă credeţi, dar am sentimentul că următorul lider al unui mare partid pe care mizează Marele Licurici este Ponta. Ungureanu este sigur slugoiul Marelui Licurici, dar el nu are în spate un partid. Ponta are. Şi s-a cam plimbat pe la Washington. Plus că PSD-ul pare să devină şi o afacere de familie extinsă, a ginerelui şi socrului. Teama mea cea mare e că, prin Ponta, PSD-ul va mima, în continuare, că este un partid de stânga, îngrijorat de starea poporului, dar va fi doar un bisturiu, cu ajutorul căruia oligarhia financiară mondială va ciopârţi fiinţa acestui popor.

Anonim spunea...

La antene, Ciutacu si Badea, ingretosati de discursul lui Ponta (drept sa fie si mie imi venea sa fug dupa o lamaie), dau dovada de aceeasi prostie ca Ponta insusi si, fara sa vrea, fac jocul lui base.
Inclusiv dv., care ziceti ca Voiculescu i-a asmutit pe aia, intrati in acelasi joc...

Dl Anonim 22:44, cred ca e de preferat "prost" civilizat, decat un smecher-mitocan-diabolic, care sa-mi intoarca buzunarele, sa ma prosteasca in fata si sa ma indatoreze pe viata.

Anonim spunea...

Aaa, iar Crin cred ca a luat calmante, de nu i-a dat o smetie binemeritata lui Ponta...

Anonim spunea...

@Mai Florine,
Cand o face si Ponta 27 de ani-ai citit bine, de ani, nu de zile- de inchisoare in numele unei cauze, atunci sa ai dreptul sa compari o legenda ca Mandela cu activistul asta ratat de Ponta. Eu sunt o persoana care iubeste moderatia, sa stii, dar Ponta a reusit azi sa ma enerveze rau de tot-stii de ce? Ca am convingeri, de-aia.

Karakas spunea...

Ca sa intelegem si de unde vine lumina. Dl Harris, Ambasadorul UK, il lauda pe dl Ungureanu, ca este primul absolvent Oxford care ajunge premier. Ca doar n-o sa ajunga premier un absolvent roman al Universitatii Lomonosov, de la Moscova. Sigur, motiv de bucurie si satisfactie pentru ambele parti. Imperiul isi pregateste cadrele pentru a supune cu mainile altora noile colonii pe termen lung. Elegant, cu manusi, prin bastinasi. Sa nu se murdareasca la o adica. Cind coruperea altor natiuni e atit de profitabila...

Ad quattuor cardines mundi, dar sa vina din UK. Finutz, finutz, Excelenta! Hai ca in curind intram si in Commonwealth, si sa vezi bunastare pe romani...

http://www.mediafax.ro/politic/ambasadorul-britanic-ungureanu-primul-premier-al-romaniei-absolvent-de-oxford-9221505/

Scrie opinia ta spunea...

@Florin,

Nelson Mandela si-a permis sa fie cine este dupa zeci de ani de puscarie condamnat pentru terorism. Atitudinea sa extraordinara relativ la dusmanii de'o viata a aparut atunci cand era Presedinte, avea toata puterea si a folosit'o extraordinar. Ponta nu este nimic altceva decat unul din liderii opozitiei care se tot chinuie sa scape de basesc. Si se chinuie si se chinuie si mai apare cate o vizita la Vantu sau cate negocieri de 2 ani intre Sarbu si Basescu si tot asa...

Atitudinea asta chiar si dupa castigarea alegerilor mi s'ar fi parut "batista pe tampal".

Nu e vb de discurs politicos, ci ce a transmis, ca puterea baseasca va avea toata colaborarea opozitiei (USL) pe anumite puncte. Nu stiu daca l'a mandatat USLul pt aceasta pozitie (cred ca nu, cel putin nu liberalii) insa Ponta oferea toata colaborarea fiind in greva parlamentara. Nu e cam aiurea?

Insa chiar daca n'ar fi fost nimic din toate acestea, simpla reactie de euforie din partea pedeleprelor si raspunsul mai mult decat cinic al lui Ungureanu (sper ca ma voi bucura de sustinerea PSDului pentru o lunga perioada de timp) arata cam ce a reusit Ponta cu discursul lui.

Iar reactia lui Ciutacu mi s'a parut fireasca, pana la urma am mai avut tipi care pareau decenti, vezi C Diaconescu, ca sa nu vorbim de securistii si santajatii din UNPR. Cand il auzi ca'i plac sefii serviciilor lui Basescu (practic urechea si timpanul stapanului cu care fabrica dosare) si apoi il mai si auzi de ce colaborari ofera cand oamenii din strada cer cu totul altceva, iti cam vine sa'ti pui intrebari.

mgabim2009 spunea...

Eu nu am "asculatat" discursul lui Ponta din motive de diferenta de fus orar. Cind insa am deschis calculatorul, citind toate comentariile si ascultind toate acuzatiile am crezut ca Ponta a mutat PSD-ul la UNPR! In fine m-am lamurit despre ce este vorba si am decis sa-i citeasc discursul. Si l-am citit. Curios dar mi-a amintit de discursurile lui Obama din 2008 cind vorbea de politici transpartinice, de a lasa huiduitul deoparte si a decide la vot. Asa a atras tineri foarte multi, moderati, independenti. Din punctul meu de vedere discursul lui Ponta a fost bun (poate prea politicos). El a "oferit" sprijin guvernului Ungureanu pe 15 puncte. Pucte strategice din programul de guvernare USL (adica ce tipa opozantii: NU OFERA O ALTERNATIVA!); Ponta a pus mingea in curtea lui Ungureanu. Sa nu uitam ca cel putin 10 din cele 15 puncte unde USL v-a sprijini guvernul nou sint un mod politicos, dar ferm de a spune jos regimul Basescu (nu Basescu ca prsoana, regimul creat); din nefericire Ponta a uitat ca este in Romania, adica tara transformata de Basescu, unde daca nu-i dai un cap in barba opozantului esti tradator si faci blatul.
Ce au facut astazi cei de la Antena3, v-a crea mai multe animozitati si disensiuni in USL decit 5 discursuri similare ale lui Ponta!

clerc spunea...

Prietene Constantin,

iti port o mare stima, iar rindurile tale le citesc zilnic pentru ca esti inteligent, informat, curajos si practici o stilistica admirabila. De cele mai multe ori nu te inseli, ai intuitii bune si formulezi judecati juste.
Acum insa te inseli.
Ceea ce a facut Ponta nu se face. Nu se face din punctul de vedere al electorilor scirbiti si revoltati de degradarea galopanta a climatului politic si social din tara. Avem asteptari imense legate de o schimbare care sa mature basismul, cu tot cu basisti, din sistemul nostru politic. Dupa 7 ani cred ca ne-am edificat, nu, ce e cu Basescu si cu leprele "reformiste" care joaca in lachei perfecti.
Dupa 7 ani, nu mai e loc de dialog, de politeturi si diplomatie. Cu basisti nu discuti, nu schimbi replici, nu legi comert de idei. Scuipi si pleci sau dai la cap. E la fel ca in dresura de ciini: pina prinde stereotipul, caninul se trateaza cu pedagogie violenta si ferma (despre recompensa nu mai vorbesc, caci patrupedul portocaliu si-a luat-o singur!).
Asa ca sintagma "taliban" nu-si are citusi de putin locul in acest context. De ce manusile de piele de caprioara puse de Ponta? Exista Ungureanu? A existat Boc? NU! Exista doar Basescu... atunci de ce asemenea exercitii de timida atentionare din partea lui Ponta?
Hai sa fim logici pina la capat. Nu ai cum sa evoluezi in anti-basist convins si, deopotriva, sa te porti moale cu comilitonii lui. E simplu, ca in logica de piata a lui Aristotel: tertium non datur. Aici nu (mai) exista jumatati de masura.
De data asta chiar te inseli. Mai gindeste-te, prietene.

Luigi spunea...

Ponta a facut un calcul electoral. Daca nu iese Antonescu presedinte, atunci sa se puna bine cu mostenitorii lui basescu. El ar vrea sa fie prim-ministru si cu ei, la o adica. Ponta joaca la doua capete, ca o muiere slaba si curva. Nu e omul.

Anonim spunea...

mgabim2009: "Eu nu am "asculatat" discursul..."
aici e buba! acelasi discurs in gura lui antonescu ar fi sunat altfel.

Valentin Berceanu spunea...

Buna ziua,

Ma stiti cititor fidel, si partizan convins intru "anti-basescu". Cred totusi ca va inselati cu Voiculescu si Ponta. Linsajul mediatic de care se bucura este datorat gafei monumentale pe care a facut-o si care a fost mult mai aprig resimtita de votantii PNL decit de cei PSD. Am pus si eu un punct de vedere pe aceasta tema la http://vahleeb.wordpress.com/2012/02/10/ponta-cu-oistea-n-gard/
Cu respect va spun, ca va inselati considerind reactiile de ieri o "rafuiala la comanda". Si da, sunt constient cit de nocive au fost pentru USL, dar, de asemenea sunt constient cit de nociva a fost interventia lui Ponta.

pacos spunea...

Nu numai discursul lui Ponta a deranjat (desi atunci cand ai veleitati de mare politician te abtii de la fapte care contrazic total vorbele) ci si maniera discursului. Si mai ales prezenta la investitura. Fara ca partenerii USL sa fi fost informati de aceasta prezenta INAINTE.

Daca tot faci parte dintr-o coalitie, daca membrii acesteia hotarasc intr-un fel,nu poti tu sa zici ca ei si sa faci ca tine. Chestie de bun simt. Si daca nu poti/vrei/nu esti lasat, poate ca e mai bine sa te retragi.
Altfel, vor fi din ce in ce mai multi care-si vor aminti celebrele spuse ale tatalui-socru, care povestea cam cat de mult a lucrat el impreuna cu marele machitor ca PSD-ul sa ajunga langa PDL la guvernare. Si vor incepe sa-si puna intrebari.

Luigi spunea...

Am decis sa votez USL-ul la urmatoarele alegeri nu pentru ca aceasta structura politica m-ar fi convins, ci pentru a da un vot negativ, pana la plasele, lui basescu si PDL-ului. M-ar reprezenta cineva care sa le zica "NU, futu-va-n gura!". Nu m-ar reprezenta unul care sa zica "Nu, dar stiti..." Chiar am multa treaba, dar pasarica asta de Ponta m-a scos suficient din sarite ca sa mai postez un mesaj.

ANONIMUS spunea...

Dle Gheorghe,ce a facut Dl Crin Antonescu?!Absolut nimic.N-a raspuns nici la "discursul lui Ponta"Nu Gadea l-a atatat pe Badea si Ciutacu ,opinia celor doi a fost aceasi in
tot acest timp.Nimeni nu-i spune celor doi nimic.Mi-e nu mi-a spus nimic sa am acee-as parere.Prostia lui Crin cu Djuvara,si a lui Constantin cu Piedone nu le uit.Probabil ca pana la urma o sa votez cu USL-ul si la idea ca s-ar sparge,fiti serios nimic nu-i poate despartii.Dar eu pot sa raman in ziua votarii la TV.pentruca asa ar trebui s-o pateasca.Din pacate si noi o patim.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...