luni, 20 februarie 2012

Omagiu Iubitului Conducător, Mare Reformator şi Machitor # 3



Iubit Conducător, Mare Reformator şi Machitor, ne închinăm în faţa înţelepciunii tale! Cum ai ştiut tu ce e mai bine pentru noi! Cum ne-ai fericit tu cu înţelepciunea ta în alegerea premierilor! Unul mai bun ca altul. La mânuit! Două păpuşi perfecte, care nu ţi-au ieşit şi nu-ţi ies din cuvânt, ducând România spre capitalism în zbor, aruncând în urmă orice ar putea-o stânjeni: stat social, asistaţi, săraci, bugetari, pensionari, ţărani, medici, profesori, oameni de cultură. Oricine nu face profit, nu merită să trăiască în România condusă de tine, prin marionetele tale.

Îţi mulţumim, din adâncul inimilor noastre. Ce ne-am fi făcut noi, fără marea ta clarviziune şi voinţă? Slavă ţie, Conducător Iubit!  

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am incercat si eu un umil comentariu de preaslavire pe hotnews, sub numele Haloperidol (medicament pentru manie, dementa si schizofrenie)la articolul:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11554972-traian-basescu-solicita-conducerii-camerei-atentie-deosebita-pentru-adoptarea-codului-penal.htm
Deocamdata am doar un +. Slava eterna machitorului sublim! Putem spune ca am incheiat lunea laudei? Ca nu mai suport...

Constantin Gheorghe spunea...

Prietene, e doar o zi! Eu am trăit până acum vreo 8500 de astfel de zile, pe vremea Geniului Carpaţilor! Căleşte-te!

Valerius spunea...

În imaginea cu Băsescu şi MRU ar trebui să apară mâna unui păpuşar sub Băsescu (deoarece el însuşi este o marionetă).

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...