luni, 27 februarie 2012

Autopsie


Cum vă spuneam, televizorul meu a avut de câteva ori mare noroc că n-am puşcă. Dacă aveam, era mort de mult. Aşa, a ales să iasă singur din scenă. I s-a ars un integrat, "graţie" tembelilor de la distribuţia de buleftrică. Şi de mai bine de zece zile zace aşa, că meşterul care i-a luat placa de bază, s-o repare, s-a pricopsit c-o gripă de zile mari. Cum bani de altul n-am, mă gândesc că tot răul spre mai bine. Fac o cură de dezintoxicare video. Şi când s-o vindeca meşterul, m-oi fi vindecat şi eu de abuzul de tocşoaie. Deocamdată nu se văd semne de sevraj. Semn bun!

Oricum, vă ţin la curent!

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...