marți, 7 februarie 2012

Cine conduce, de fapt, România?


Să mă ierte doamnele, dar sunt nervos şi nici nu mă simt prea bine: de fapt, cine pula mea mai conduce ţara asta? De ce ne isterizăm de trei zile, când programul de guvernare ni-l face Jeffrey Franks, care a lăsat la garderobă orice ipocrizie şi dă ordine guvernului, îi face foaie de parcurs şi îi impune priorităţile, presează pentru liberalizarea preţurilor la energie, ca un adevărat vice-rege al Marelui Licurici. Ambasadorul aceluiaşi Mare Licurici aplaudă prelungirea mandatului lui Danel în fruntea  DNA.

Nu ştiu ce mă face să cred că ăia de la UE ne-au lăsat pe mâna americanilor, după ce s-au servit cu ceea ce era mai bun prin economie, au lăsat cadavrul ei firmelor americane.

După ce capitalismul a amânat actuala criză prin "prăbuşirea" comunismului, acţiune pur imperialistă, de deschidere a pieţelor din Est şi de distrugere a concurenţei, acum nişte unii vor să profite de criză pentru a ocupa înălţimile de comandă politică şi economică din costelivul Est, tot din motive imperialiste, dar de data asta un imperialism "privat", ca să zic aşa. Şi pentru asta indivizi precum Franks şi ambasadorul american şi-au "vândut" funcţiile publice unor grupuri de interese, pe care le promovează în numele Marelui Licurici. Iar ca să-şi atingă obiectivele lasă nişte băştinaşi, de genul libărcilor care se agită în politică, să fure şi ei câte ceva, pentru a întoarce privirea în altă parte. 

Prieteni! Eu, unul, nu mai pot pleca din ţara asta. Am pierdut trenul, la vremea lui, e istorie. Care mai puteţi, plecaţi, şi nu vă mai uitaţi în urmă! Uitaţi de România! Ţara asta nu mai există decât în mintea noastră...

PS: înainte de toate, CSAT are obligaţia să se întrunească şi să dea un răspuns acestor acuzaţii la adresa şefului SIE. Când posibilul premier al României este acuzat că joacă pentru alte puteri, fie ele şi prietene ale României, avem o mare problemă.        

2 comentarii:

Arogantu' spunea...

Nu sint de acord cu tine in ceea ce priveste invitatia la plecare.
In vremea lui Pingelica nu puteam sa plec pentru ca stiam ca nu m-as mai fi putut intoarce - si nu concepeam sa nu-mi mai pot revedea parintii.
Acum ei sint in grija lui Dumnezeu, iar eu nu mai pot pleca.
Daca tot sint aici - voi muri cu mina in gitul jigodiilor, dar nu ma lasa inima sa le spun altora PLECATI.
E tara LOR, nu a jigodiilor care-i forteaza sa plece: JAVRELE N-AU PATRIE, AU NUMAI INTERESE.

Karakas spunea...

Eu sunt plecat de multi ani, si tot ma gindesc. Probabil sunt un idiot :), dar asta e limba care mi-a dat-o mama, si am crescut - in comunsim - cu respectul fata de cultura si valorile noastre, alea care au fost. Azi valorile sunt mincate de non-valori. O arata din plin acest sistem gaunos care a propulsat o multime de idioti la butoane, care nu vad altceva in fata decit bani si putere. Nu sunt naiv sa cred ca le pasa de vecini, de saraci.

Pacat ca a disparut idealismul din politica. Oamenii nu mai sunt minati de idei, ci de burta si contul din banca. Trist. Dar eu spun "NU" acestei lumi. Si nu voi inceta sa fiu un underdog. Romania din mintea noastra trebuie sa prinda contur si in realitate la un moment dat...

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...