luni, 24 august 2009

Cine-i vrea pielea lui Traian Băsescu?

E din ce în ce mai clar că afacerile lui Mircea Băsescu n-au fost dezvăluite de jurnalişti vigilenţi, care dorm pe preşul de la intrarea la "Registrul Comerţului". Mai mult ca sigur un plic barosan, plin cu documente, a poposit într-o redacţie, la unul dintre agenţii acoperiţi ai serviciului care l-a întocmit. Iar câtorva jurnalişti naivi li s-au dat firimituri, care, uşor, uşor, i-au condus unde trebuie, cum trebuie şi când trebuie. Watergate românesc? Nu, mai degrabă răfuială între clanuri (aproape) mafiote.
Că Băsescu chiar şi-o fură, de data asta, şi încă rău de tot, e una. Dacă îşi închipuie cineva că am să-l compătimesc, se înşeală! Dar mi-ar fi plăcut ca înfrîngerea lui, ca şi victoria din 2004, de altfel, să fie una cinstită, în luptă dreaptă, nu una falsificată de amestecul serviciilor secrete. În rest, vom avea cele mai demente trei luni de politică din ultimii 20 de ani.
PS: tocmai perspectiva acestei nebunii m-a făcut azi ca, pentru câteva ore, să-mi şterg blogul. L-am recuperat, dar data viitoare, când mă va apuca amokul, s-ar putea să renunţ definitiv. Pentru că, de fapt, ceea ce fac eu devine o formă de masochism. Şi un act gratuit, care nu foloseşte nimănui. În primul rând mie nu. Asta e...
PPS: lui Băsescu i se trage de la Bruxelles?

14 comentarii:

adc spunea...

Da, urmează trei luni demente. Dar nu cred că ştergerea blogului poate fi soluţia. Poate îndreptarea atenţiei, din când în când, în altă parte...

asybaris spunea...

constantingheorghe.blogspot.com nu exista..
Am crezut ca v-a sabotat cineva. Chiar daca in prima instanta pare ca demersul de a scrie si a avea o opinie nu conteaza e important. Sunt oameni care va citesc, pareri care sunt impartasite si care se difuzeaza in masa larga a publicului. Undeva, la cineva mesajul dvs. ajunge, fiind o picatura in oceanul de informatie care poate influenta cu o zecime de grad ce se intampla in jurul nostru.

Karakas spunea...

Sper sa nu iti inchizi blogul. Este folositor. Expui o alternativa dementei. Si o metoda de comunicare. Avem nevoie de oameni sanatosi la minte, care sa distinga binele de rau.

Béranger spunea...

Eu credeam că a luat-o Google Blogger pe ulei...

Lucia Verona spunea...

Cum să vă ştergeţi blogul? Eu ce mai citesc atunci?

Dar înţeleg, am şi eu momente cînd totul pare inutil...

Anonim spunea...

Sa nu faceti una ca asta. Chiar si cand nu sunt de acord cu ce scrieti D-vs., tot reusiti sa ma puneti pe ganduri.

Lulutza spunea...

Cum sa-i vrea cineva din servicii "pielea" batrana?! Serviciilor le-a facut numai bine, altii au avut de suferit de pe urma "intransigentei" bine simulate si orientate a marinerului! Ca sa ma conving ca serviciile i-ar vrea tovalul, ar trebui sa apara si niste inregistrari picante. Audio si video! :)

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Nu va stergeti blogul, ar fi pacat!

carp popescu spunea...

Hei, nu esti sanatos?! O zi nu am trecut pe aici si stergi blogul?! Da, ne apuca pe toti amokul, dar asta nu inseamna sa ne stergem o componenta a identitatii. Lasa-l naibii acolo si scrie si pune sugestii de muzica sa ne mai aducem aminte si de lucruri frumoase. Mai ales ca urmeaza trei luni demente.

Anonim spunea...

Glumiti cu stergerea blogului,
nu-i asa?!Sau va oferiti cateva clipe de rasfat?

Am si eu o lectura zilnica corecta si mintoasa si va ganditi sa-mi faceti pocinogul de a ma priva de asa ceva? Sa raman doar cu mass-media autohtone, inepte si de toata jena? Se poate, domnule? Ce-i cu fandacsia asta?

casandra.

Desmond spunea...

Unde-i dementa mare e si interes pe masura. Pana la bruxelezi l-au facut mosii Teaca.Casele sunt construite din caramizi, mortar si bunavointa, nu din politica, prejudecati si dusmanie. O sa aiba timp sa reflecteze.

Anonim spunea...

magistre,
apoi nu comentez eu ce scrii domnia ta, dar cetesc si iau aminte. nici de acum `nainte nu comentez, ca nu in asta sta forta scriituri de aici,
ideea-i de baza.

adica sa nu mai aflu eu cine / de ce / cat de glorios intra la categoria 'hai sa ne cacam pe noi'? - asa ceva inca nu se exista!
succes in continuare.

Anonim spunea...

Să nu ștergeți blogul, vă rog! Sunt mulți cei care vă citesc și rezonează cu dvs. În plus, aveți mult umor și ar fi păcat să nu vă mai citim.

N. Raducanu spunea...

Da, stergeti-l de pe blogspot.com si redeschideti-l dupa o clipa pe wordpress.com, ca acolo e mai usor accesibil si are mai multe posibilitati. Caci blogareala e abia la inceput in Romania si rolul ei in influentarea politicii va fi tot mai mare...

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...