duminică, 2 mai 2010

Suntem proşti?

A început un soi de statistică cretină, pe la televiziunile de "ştiri", menită să ne demonstreze că ne comportăm ca şi cum n-ar fi "criză". Argumentul? Circa 100.000 de români au petrecut minivacanţa de 1 Mai în ţară sau în străinătate. La mare cică au fost 35.000 de turişti.
Suntem proşti? Chiar şi la o populaţie de 18 milioane de oameni(i-am scăzut pe cei plecaţi la lucru în străinătate), cei o sută de mii care şi-au permis luxul vacanţei(care la mare a însemnat şi dormitul pe plajă şi mâncatul din rucsac, precum şi mersul cu naşul) sunt măsura sărăciei noastre. E vorba de doar circa 0,5% dintre români care pot face o vacanţă cât de cât "decentă". Restul, printre gunoaie şi câini vagabonzi, pe pajişti prăfuite, pentru că atât putem şi ne duce capul. Sau cel mai adesea în casă, cu nasul în televizor, uitându-se la emisiuni cretine, pline de "optimism" mobilizator.
Asta e România, şi nimic n-o poate schimba. Din păcate...

Un comentariu:

Fluieratorul spunea...

Care minivacanta? Am vazut ca televiziunile s-au grabit sa numeasca acest weekend "minivacanta" numai pe ideea de 1 si 2 mai...

Mes amis, a fost un weekend, sau mai pe inteles, un sfirsit de saptamina. Daca ziua cea libera pica vineri sau luni, se justifica numele de "minivacanta".

Plus ca de 1 mai, ziua muncitorimii de pretitindeni, trebuia sa fim toti pe strada, toti salariatii din lumea asta, idiferent de culoarea gulerului si a mansetelor, ca sa-i onoram pe aia care n-eu cucerit in istorie drepturile.

N-am fost niciodata sindicalist, dar nu pot sa nu bag de seama ca viata mea usoara a fost de fapt obtinuta prin lupta, si nu oferita pe tava de vreun regim. Cred ca l;ucrul asta a fost uitat.

De altfel, cred ca in lumea noastra, oamenii nu mai au sentimente clare de apartenenta.

Am vazut si eu "Capitalism, al love story", si cu toate Michael Moore-ismele, sint de acord cu omu': sintem furati si jefuiti, de fapt sint acum jefuiti si nepotii nostri. Pacat. Intotdeauna m-am minunat de cit de puternici sint boii de la jug, si de cit de putin constienti sint de puterea lor. Noi oamenii, spre deosebire de boi, cica avem creier. Asta la ce s-o mai folosi zilele astea??

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...