sâmbătă, 8 mai 2010

Heil băsescu!

Când scriam că ideologia PDL, dar mai ales a celor din cercul de putere de la Cotroceni, consilieri ai Pulimii Sale, este de esenţă neo-fascistă, mulţi mi-au zis că-s nebun. Că am eu ce am cu Iubitul Conducător, care e el un apostol al democraţiei care nu este. Ea, democraţia! Bine, trecem! Doar că nu sunt singur în nebunia mea. Uitaţi ce zice şi Ciutacu, care îşi ilustrează spusele cu un afiş al propagandei naziste. Afiş care surprinde esenţa: dacă în locul evreului punem "bugetarul" şi în locul marxistului(respectiv al social-democraţilor) statul social, avem miezul discursului băsescian! Adică fascism în cea mai pură formă! Categorii întregi de indivizi, respectiv bugetarii şi pensionarii, şomerii, sunt consideraţi paraziţi care sug sângele poporului muncitor la privat. Ei trebuie stârpiţi ca nişte păduchi, pentru binele superior al naţiei! Heil băsescu!

2 comentarii:

geomarz spunea...

Ideologia lui Base credeti ca exista ?!
Eu nu cred.
Exista numai ineptii localizate in timp si spatiu debitate cu aroganta si nesimtire.
Cu aceeasi aroganta si aceeasi nesimtire cu care ia hotarari prin care ne nenoroceste viata.

Tutu., Arch. spunea...

Da, untermenschii bugetari, someri, copii si nenorocitii aia de pensionari, care continua sa traiasca. Insa fiecare nazist are Nurembergul pe care-l merita, pana la urma.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...