marți, 25 mai 2010

Concluzie de etapă

Români, eu beat şi voi fleţi, în zbor,
Spre luminosul viitor!
Şi sigur, dacă sunt făcute cu bună-credinţă, greşelile sunt iertate, nu-i aşa, Fecioară din Pleşcoi?
PS: Pulimea Ta, NU tu te sacrifici! Ne sacrifici pe noi, boule! Şi n-o să rămâi în istorie ca un martir pentru cauza "poporului"! Ai să rămâi ca o jigodie! O târâtură ordinară! Un beţiv lipsit de judecată şi de demnitate! Scuteşte-ne de verbiajul ăsta cretin! Şi mai la toamnă, cum ai să justifici creşterea TVA şi a cotei unice de impozitare? Că noi suntem de vină, că am avut nesimţirea să nu murim la timp şi suntem o povară pentru Buget?

2 comentarii:

Fluieratorul spunea...

A venit si nesimtirea majora: nu sint bani pentru investitii, la 11:16 p.m. spune Basescu si adevarul adevarat, ca si daca am sti cum sa investim, n-avem ce, ca s-a jupuit tot.

Din nou, daca bugetul nu suporta ceea ce politicienii au dat cu larghete in 20 de ani, si n-ajung taxele si impozitele luate de la mine, din economia reala, atunci acesti pretinsi manageri ar trebui sa plece.

Avem prea multi politicieni, avem salarii prea mari la topul bugetarilor, pensii prea mari in justitie si armata, si pe sleau vorbind, toti acestia au luat drepturi fara sa le merite.

De functionari publici spagari am auzit si eu, si sint cunoscuti pe plan local. Astept cu interes sa-i atinga pietroiul in cap pe strada.

Din partea mea, daca tot e sa fie bal, astept ca aia de la Transgaz si Romgaz sa-si ia directorii la suturi, si la fel astept ca aia care depind de bugetele locale sa-i ia la suturi pe primari, parintii pe profesori, pacientii pe medici, ca in mizeria morala generala nu lipsa de bani e de fapt principala problema, cit nesimtirea, lenea, prostia, reaua vointa.

Astept cu interes major ca toti ciupitii si ciuruitii mai locali sau mai de la centru, mai de pe linga bugete si de la privati, sa "rasplateasca" batjocura de care s-au bucurat, pentru ca in alt mod aceasta coruptie de la zece lei pina la zute de mii de euro nu se poate stirpi, si sa nu mai intoarca obrazul celalalt si sa suporte la nesfirsit.

Eu unul ma ofer sa tai mina dreapta fara judecata oficiala oricarui hot pe care-l prind ca atenteaza la buzunarul meu, sa tai limba pe loc oricui m-a mintit, sa-i scot ochii si urechile cu care a luat aminte oricui m-a turnat, sa-l las fara boase pe oricare cocalar care se repede in mine cu gipanu' pe zebra, sa-i trag scalpul oricarei curve care e angajata pentru "servicii" altele decit cele profesionale, pentru ca mie mi-a placut intotdeauna teribil legea talionului. Si pot sa ridic si piatra daca e nevoie, cu unele exceptii de pacate proprii.

Astept cu interes, cum am spus, ca Ghita Scripcaru ot Brasov sa incapa pe mina cui il "iubeste", si de altfel pe oricine e iubit in acest fel sa aiba aceeasi soarta, pentru ca problema asta poate fi rezolvata numai prin frica.

Iaca. Ce distractie armai fi...

Karakas spunea...

Man, nu-i ia nimeni carnetu' de conducere a tarii betzivanului asta?

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...