joi, 10 februarie 2011

Casnice



Nu sunt singurul care, dintr-un motiv sau altul, urăşte hipermarketurile. Dar cum nu ai ce face, vine o vreme când trebuie să apelezi la ele. Cu scârbă şi fără tragere de inimă m-am scurs azi spre Băneasa, că-i mai aproape de birou. Pe la unsprezece ceasuri ale dimineţii, un pustiu de ţi se făcea frică. Vreo douăzeci de maşini în parcarea de la Ikea, cam dublu în faţă la Carrefour. Înăuntru senzaţia de pustiu e şi mai mare. Intru la Media Galaxy, să cumpăr o telecomandă. Eram, la ora aia, SINGURUL cumpărător! Şi cât m-am frăsuit printre rafturi n-a intrat nimeni. La casă fetele n-au avut bani să-mi dea rest la o sută de lei! Am fugit repede de acolo! Cârciuma "La Mama", altă dată plină-ochi, acum trăsese obloanele. Bam boo, intrată în faliment, îşi strângea catrafusele. Jale mare!


Cum aveam nevoie şi de altceva, o ramă pentru aragaz(că băieţii nu mai pun picioruşe reglabile!), am intrat la BricoStore, tot în zonă. Acolo ceva animaţie: vreo trei clienţi năuci, rătăciţi şi stingheri în imensitatea aia. Să mai schimbe atmosfera, o fătucă de la informaţii a sărit bucuroasă din scaun şi m-a condus spre obiectul dorit! Şi mi-a mulţumit că i-am cerut ajutorul! Cred că am făcut o faptă bună: am salvat-o de la moartea prin plictis! 


Vorbesc acum câteva minute cu fratele meu, la Drobeta Turnu-Severin, şi-i povestesc tărăşenia. Iar el îmi spune că ăia de la Carrefour, care doar ce-au deschis un magazin la ei în oraş, dau afară oameni.  


Cum era cu stabilizarea şi relansarea economiei, bă boc? Relansare, my ass!

Un comentariu:

vgeorgicas spunea...

Bine. Vreoiam sa ma duc la Ikea pentru un scaun. Dar imi era groaza de aglomeratie. In afara de faptul ca urasc Ikea.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...