vineri, 29 aprilie 2011

Sunt o victimă a întrecerii capitaliste!





Ei bine, aproape fără voia mea, m-am pricopsit şi cu un telefon cu Android. E un HTC Wildfire, şi, credeţi-mă, dacă vreţi să vă îmbolnăviţi de nervi, luaţi-vă aşa ceva!


Şi dacă tot te-a pus dracu' să te legi la cap cu el, nu se poate să nu cumperi ceva(sau să iei moca!) de pe piaţa aplicaţiilor. Eu am "cumpărat" nişte progămele de editat fotografii. Ce vedeţi mai sus este rezultatul acestor cumpărături. Sigur, e un Photoshop pentru copii tâmpiţi. Dar ce contează! Mă distrez cu el!


De ce sunt totuşi o victimă a întrecerii capitaliste? Pentru că telefonul este practic un cadou din partea Vodafone, care se află în crâncenă luptă cu Orange pentru noi clienţi. Şi cum aveam o cartelă Orange, mi-am teleportat numărul în Vodafone. Acum am de plătit un nou abonament timp de doi ani.  Nu e cine ştie ce. Oricum mi-au dat un morman de minute în reţea. Cine se gândea că un critic al capitalismului gustă viciile consumerismului? Ruşine mie!

6 comentarii:

Karakas spunea...

Haha, rusinica! :) Culmea, in Europa telefonia mobila e mai ieftina ca aici...si parca si Internetu alearga mai repede acolo :) Traiasca Boc si intrecerea capitalista!

Weekend bun tuturor!

Arogantu' spunea...

Sint posesor de Wildfire, abonat Vodafone de 11 ani - deci si eu l-am luat aproape moca (91 de euro).
Sint, insa, multumit - nu pricep ce poate supara la el ...
Daca este vorba de aplicatii - de ce ar edita cineva fotografii pe un telefon, s-au terminat calculatoarele ?
Da, rezutatul editarii pare groaznic - altminteri camera foto este chiar bunicica. Am citeva apusuri de soare deasupra cartierului Militari - o minunatie !

Constantin Gheorghe spunea...

Eu l-am luat şi mai moca: vreo 20 de euro! Ce mă deranjează? Ecranul prea sensibil, fac apeluri aiurea, când intru în agendă. Nu am învăţat încă meniurile, îl am de câteva zile. Nu ştiu cum să generez un ecran nou, ca să pun aplicaţii, pe cele existente îmi tot spune că nu am loc. Şi, în general, nu e ca duda! Dar orice învăţ are şi dezvăţ, şi vice-versa!
A, şi încă ceva: aşa am vrut eu să fie fotografiile editate: groaznice!

Arogantu' spunea...

Da, ecranul este de tip capacitiv, adica extrem de sensibil. Mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc (anterior am avut un HTC Kaiser, cu ecran de tip rezistiv si dotat cu stylus; mi-a fost furat in ziua revenirii din concediu - norocul meu ca salvasem pe Laptop toate pozele si filmele !), dar acum n-am ce sa-i reprosez. Pozele facute cu blitz sint excelente, iar partea de comunicatii (phone, internet, mail) ma satisfac perfect. Din pacate - este un telefon pentru maini delicate - dar nevasta-mea nu l-a vrut, asa ca m-am sacrificat.
Restul aplicatiilor - le ignor !
Cu exceptia 'wheather' ...

Constantin Gheorghe spunea...

Vezi, la mine e mai complicat cu deştele, care sunt mai spre cârnăciori...

Arogantu' spunea...

Eh, era doar o constatare, nu era o critica - altmintrelea ma privea si pe mine !
Am depasit faza - dar in primele zile am cautat sa cumpar un stylus (cu care ma obisnuisem de la HTC Kaiser).
Exista asemenea 'betisoare' si pentru touch-screen-uri de tip capacitiv, am gasit la un pret mai mult decit acceptabil (vreo 70 de lei - 700.000 lei vechi; am renuntat numai pentru ca era prea complicat sa ajung in timpul zilelor lucratoare la sediul comerciantului - costul transportului m-ar fi dus la o treime din costul obiectului), dar ... m-am obisnuit sa-l manevrez cu cirnaciorii personali !
A propos de fotografii: sensibilitatea camerei nu este prea mare - de aceea pozele cu blitz ies foarte bine !

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...