vineri, 22 aprilie 2011

Aviator Sănătescu 42


În studenţie am locuit un an, prin 1979, pe strada Aviator Sănătescu. Pe vremea aia nu după case mă uitam...Să trecem peste amănunte! Am trecut zilele astea din nou pe strada asta, şi am zăbovit mai mult. Schimbările sunt dezastruoase. Fiecare a făcut ce l-a tăiat capul. Stilul dominant este lipsa de stil, ghiveciul de tradiţional, modern şi chici. Când găseşti o clădire care şi-a păstrat unitatea de stil şi este renovată cuviincios, ei bine, evenimentul trebuie sărbătorit!


7 comentarii:

ela roseni spunea...

Constantin sau Gheorghe? La mulţi ani! :)

Constantin Gheorghe spunea...

Constantin, dar ambiguitatea este bună. O bere în plus nu strică nimănui! Mulţumesc şi Sărbători Fericite!

Béranger spunea...

Nici nu mă aşteptam ca art deco-ul să nu vă gâdile la naturel. Aş fi curios ce arhitect şi ce constructor pentru Sănătescu 42...

Nicolae Nicu spunea...

Pertinentă şi foarte corectă observaţia dvs. E valabilă pentru oraşul ăsta al nostru, în întregul său şi, cred că pentru mai toate localităţile ţării. Din punctul de vedere la care vă referiţi, în mediul rural este, pur şi simplu, o nenorocire. Ce ne facem, domnule Constantin? Eu sînt de-a dreptul bulversat de ceea ce se întîmplă cu ţara asta. Ce identitate naţională, ce trăsături specifice, ce tradiţii şi valori autentice vor moşteni viitorii ei fii?

Nicolae Nicu spunea...

Sărbători luminoase, domnule Constantin!

Constantin Gheorghe spunea...

Prietene Beranger, şi eu aş vrea să ştiu ce şi cum. N-am văzut vreo placă, altminteri o fotografiam. Chiar îmi place Art Deco. Doar că ceea ce a mai rămas prin Bucureşti rar este pus în valoare. Şi e păcat!

Tuturor mulţumiri de urări!

Dragos Bora spunea...

S-ar putea intreba si pe aici:

http://historo.wordpress.com/tag/art-deco/

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...