sâmbătă, 30 aprilie 2011

Hotel "Clorofila"

2 comentarii:

Arogantu' spunea...

Nu stiu ce sa zic - ori ai un ghinion formidabil cu camera, ori am avut eu o bafta chioara, ori ... ar fi cazul sa verifici setarile camerei foto.
Azi am facut o poza chiar in cartier - ca sa vezi ca nu minciunesc. Este link mai jos - ia-o, vezi pe la proprietati si afli setarile folosite de mine.
In principiu - este suficient sa lasi pe AUTO - acolo unde exista aceasta varianta.
Consulta, eventual, un fotograf.

http://www.pexacons.ro/download.php?lang=en&f=downloads/IMAG0050.jpg

Constantin Gheorghe spunea...

Prietene, nu camera e de vină! Sunt gărgăunii mei artistici! M-am jucat cu Photoshopul pentru Android! Şi camera aparatului permite o serie de prosteli, cum ar fi solarizarea. În general sunt, vorba lui Adi Hădean, dependent de fotografie. Nu prea m-am ţinut serios de asta, deşi într-o vreme mă bătea gândul. Probabil că acum recuperez...