sâmbătă, 30 aprilie 2011

Hotel "Clorofila"

2 comentarii:

Arogantu' spunea...

Nu stiu ce sa zic - ori ai un ghinion formidabil cu camera, ori am avut eu o bafta chioara, ori ... ar fi cazul sa verifici setarile camerei foto.
Azi am facut o poza chiar in cartier - ca sa vezi ca nu minciunesc. Este link mai jos - ia-o, vezi pe la proprietati si afli setarile folosite de mine.
In principiu - este suficient sa lasi pe AUTO - acolo unde exista aceasta varianta.
Consulta, eventual, un fotograf.

http://www.pexacons.ro/download.php?lang=en&f=downloads/IMAG0050.jpg

Constantin Gheorghe spunea...

Prietene, nu camera e de vină! Sunt gărgăunii mei artistici! M-am jucat cu Photoshopul pentru Android! Şi camera aparatului permite o serie de prosteli, cum ar fi solarizarea. În general sunt, vorba lui Adi Hădean, dependent de fotografie. Nu prea m-am ţinut serios de asta, deşi într-o vreme mă bătea gândul. Probabil că acum recuperez...

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...