luni, 28 mai 2012

TRU în ceaţa minţii sale sau marea deratizare cu votul



A reapărut din ceaţa minţii sale duse cu pluta un personaj absolut scârbos, libidinos şi amoral: TRU. L-am văzut azi la nu'ş ce conferinţă de presă a PDL. A bătut câmpii îngrozitor. Mi se pare relevant faptul că oficina de net, HotNews, nu a preluat nimic din elucubraţiile ipochimenului. Ce fac băieţii? Nu mai prestează pentru cururile portocalii?

L-am văzut pe TRU la spectacolul ăla jenant de la Polivalentă, când PDL sărbătorea cu cântec şi voie-bună prăbuşirea ţării şi ieşirea lor din scena politică. Individul ăsta, ca şi mulţi alţi pedelişti, nu mai fac priză cu realitatea. Chiar cred că poporul român plânge după ei şi le duce dorul? La Bucureşti PDL NU va avea niciun primar de sector! DEci nu le duce dorul!

Cea mai sinceră atitudine din partea PDL ar fi fost să vină în faţa românilor şi să spună: "Am greşit, vom plăti pentru asta. Ne cerm iertare pentru ce-am greşit, pentru suferinţele provocate. Am înţeles mesajul vostru, şi ne vom schimba!" În loc de asta, avem parte tot de tupeu, tot de nesimţire, tot de agresivitate, tot de aroganţă. Ei bine, e cazul unei pedepse crunte! La vot, deci, cetăţeni! Să începem deratizarea!

2 comentarii:

ANONIMUS spunea...

Dl-e Gheorghe le dati ideile bune pe gratis?!Doamne fereste.TRU este numai bun in insectar sau la "Gazeta de perete"cu cei mai mari lombrozieni portocalii din Romania,toti sunt cu semnul lui Cain,de la Campeanu la Carteanu ,Turturica,Pora,Lupea,Tapalaba,si altii la fel de hidosi,cu seful lor in frunte.Sunt curios ce o sa faca dupa" apocalipsa portocalie"???!!!!.

atreides spunea...

Mie mi se pare ca cretinul asta e cel mai bun agent electoral pentru USL: mie imi e suficient sa ii vad fatza aia de cur ca sa imi vina sa pun imediat mana pe stampila sa le-o trag la portocalezi (l-am vazut si eu azi si exact dorinta asta am simtit-o). Probabil ca s-or fi prins de chestia asta si aia de la Hotnews (care nu sunt foarte prosti, doar foarte ticalosi) si de-aia nu il mai pomenesc pe boul asta.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...