joi, 21 iulie 2011

Sictir, Franks!


Călăul şi tabloul lui de vânătoare

Mă calcă pe nervi jigodia asta de Jeffrey Franks. Care are tot atâta moralitate şi empatie faţă de victimele sale cât un gardian din lagărele de exterminare. Acum joacă scena balconului şi vezi, Doamne, îl fute grija de români, care trebuie să simtă "creşterea economică". Care creştere, boule? Unde dracu vezi tu creştere economică în România? Unde vezi tu "revenire"?

Te faci că nu nu ştii de muntele de arierate din economie? Pune-le la socoteală, şi să vezi cât e deficitul! Sunt mii de firme pe care statul nu le plăteşte. Fondurile de la UE aproape nu mai vin. Suntem campioni la inflaţie.

Da, vacă neagră! O să vedem binefacerile "creşterii" cât de curând, când se retrag subvenţiile la căldură, când au să crească preţurile la gaze şi la electricitate. Şi în statisticile demografice, când au să dea colţul bolnavii de cancer şi de diabet.  De binele ăsta să ai parte tu cu familia ta, cretinule!

5 comentarii:

Doru spunea...

Subscriu la calificativele acordate cu dărnicie. Aş adăuga doar că grimasa aia afişată de american pe post de surâs e dătătoare de fiori reci!

Karakas spunea...

Chiar si in tarile cu economii stabile si pe crestere (mica, dar aia care e), bunastarea nu se simte, pentru ca: preturile au explodat iar salariile au stagnat. Daca in tarile astea e din ce in ce mai greu pentru clasa mijlocie nu vad cum ar putea fi mai bine in Romania.

Mie imi suna pura propaganda gen: ia uite ce program am facut eu, si ce bine e. Doar n-o fi prost sa recunoasca ca e mai greu pentru romani azi decit ieri.

Fluieratorul spunea...

Plus ca nu e treaba lui sa ne mearga noua mai bine... Asta e cam treaba altora, si m-as adresa mai degraba lor cu ce-ati spus dvs., si cu un pumn in figura. Dl. Franks nu are cum sa ma dezamageasca, am mai spus ca nu de la el am asteptari. Am asteptari de la aia pe care-i platesc.

Anonim spunea...

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/o-tara-langa-romania-se-vinde-soros-vrea-s-o-cumpere-150272.html

citeste tot!

vgeorgicas spunea...

Asta are Sindrom Down. Trebuia eutanasit in uterul ma-si.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...