joi, 1 octombrie 2009

Banii înainte, ca la curve!

Mă sună azi o fătucă de la Vodafone. Le-am dat să-mi repare un telefon în garanţie, căruia i-a crăpat ecranul. Din senin. Am făcut prostia să-l iau de la ei, pe puncte. Cum l-am luat, cum l-am dat la reparat. Acum mă anunţă că a "decedat" din cauza unui şoc mecanic. Să fim serioşi! Dacă a decedat, e pentru că, probabil, când l-au pus la loc, după reparaţii, au strâns prea tare şuruburile carcasei. Nu l-am scăpat pe jos, nu l-am lovit, îl port în toc.
Am trecut peste. Am întrebat cât costă. Înlocuirea unui ecran, o operaţie care nu ia mai mult de două minute, o sută de lei, cu ecran cu tot. Fătuca mă întreabă dacă sunt de acord cu preţul. De unde dracu să ştiu eu care e preţul just. Am zis că da, deşi o sută de lei la un telefon blocat în reţeaua lor de căcat, care la liber costă 250 de lei, este deja mult prea mult. Bun, am fost de acord să plătesc. "Atunci, ca să vi-l reparăm, vă duceţi înainte şi achitaţi reparaţia" Întreb şi eu: "banii înainte, ca la curve?" Adică să plătesc înainte pentru un serviciu despre a cărui calitate nu am nicio informaţie? Până peste poate! Vreau să văd pentru ce plătesc? O fi vreo dorinţă comunistă? Nu rimează cu valorile capitalismului? fătuca s-a băşicat. Treaba ei. Dar nu-ţi obligi clientul să facă două drumuri, pentru că tu vrei să-ţi plătească înainte. Puteam plăti la ridicarea lui de la magazin, nu eram o fantomă, au toate datele mele.
Aşa că l-am dat dracului de telefon, şi-i bag în pizda mă-sii cu reţeaua lor cu tot la expirarea contractului, în decembrie. Nu că alţii ar fi mai buni, dar de ăştia m-am săturat până peste cap!
Se vede că nu i-a lovit prea tare criza, dacă îi doare în cur de clienţi şi se poartă aşa. Să fie sănătoşi şi faliment fericit, din partea mea!

4 comentarii:

Karakas spunea...

off topic, dar legat de ce discutam noi aici. Capitalismul salbatic american este un holocaust al saracilor. Cam asa a dat sa inteleaga Democratul Grayson, vorbind de cei 44000 americani care mor in SUA anual pentru ca nu au asigurare medicala:

"I apologize to the dead and their families that we haven't voted sooner to end this holocaust in America," he said.

http://www.cnn.com/2009/POLITICS/09/30/house.floor.controversy/index.html

Cred ca este semnificativa aceasta interventie in ce priveste modul de raportare la un sistem inuman.

Béranger spunea...

Ca disclaimer, eu detest toate companiile de telefonie mobilă. Cât despre telefoane, unul mi s-a furat, al doilea a murit după nişte ani, iar al 3-lea, un Sagem MyX-2 a funcţionat peste 5 ani şi încă ar mai merge el, dar prea arăta jenant ca să mă mai las văzut cu aşa ceva.

Eu sunt mulţumit acum cu un Nokia 5220, blue (majoritatea nu oferă decât red), cumpărat DEBLOCAT de la ăştia: http://www.mobileoutlet.ro/produs/73_.html.

Dacă suportaţi roşu, găsiţi mai ieftin acilea: http://www.eurogsm.ro/magazin/nokia-5220-xpressmusic-p-1641.html.

Dacă suportaţi să nu fie pe stoc, eMag: http://www.emag.ro/search?s=nokia+5220.

E f. uşor şi deştepţel aparatul. Plus că mă face să mă simt mai tânăr :-)

Cu activare GPRS Internet la Orange, merge şi Opera Mini pe el, şi pot face orice. (4 EUR/lună include 100 MB trafic, şi au 1 lună free trial.)

Nu-mi vine să cred că fac reclamă la Nokia. Made in Magyarország.

Anonim spunea...

Va sugerez sa incercati DigiMobil.
S-ar putea sa Va convina.

der spunea...

Cuplet al lui Tanase de acum peste 70 de ani

“Si cu asta ce-am facut?”

Ne-am trezit din hibernare
Si-am strigat cit am putut:
Sus Cutare! Jos Cutare!?
Si cu asta ce-am facut?

Am dorit, cu mic, cu mare,
Si-am luptat, cum am stiut,
S-avem noua guvernare?
Si cu asta ce-am facut?


Ca mai bine sa ne fie,
Ne-a crescut salariul brut,
Dar traim in saracie?
Si cu asta ce-am facut?

Ia coruptia amploare,
Cum nicicind nu s-a vazut,
Scoatem totul la vinzare?
Si cu asta ce-am facut?

Pentru-a cistiga o piine,
Multi o iau de la-nceput,
Ratacesc prin tari straine?
Si cu asta ce-am facut?


Traversam ani grei cu crize,
Leul iar a decazut,
Cresc intruna taxe-accize?
Si cu asta ce-am facut?

Totul este ca-nainte,
De belele n-am trecut,
Se trag sforile, se minte?
Si cu asta ce-am facut?

Se urzesc pe-ascuns vendete,
Cum nicicind nu s-a vazut,
Tara-i plina de vedete?
Si cu asta ce-am facut?

Pleaca-ai nostri, vin ai nostri!
E sloganul cunoscut;
Iarasi am votat ca prostii.
Si cu asta ce-am facut?

vesticii si metodele lor au ramas aceleasi iar aici aveti dovada!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...