miercuri, 14 octombrie 2009

Maslenikov şi Potrivenko în campanie

Am găsit acest comentariu pe blogul lui Vlad Petreanu. L-am văzut abia acum pentru că şi-a făcut ceva schimbări prin modul în care afişează comentariile. Să fie într-un ceas bun! Schimbările!
De ce e interesant comentariul? Pentru că vine de la cineva din interiorul unui institut de sondare a opiniei publice. Sigur, e un pseudonim, şi nici nu am cum verifica cifrele. Dar sunt concordante cu ceea ce ştiu eu, nu din ziare. Însă e importantă revolta cuiva care trebuie să mintă pentru că că aşa vrea clientul care dă banul.
"La vizionarea acestor cifre … mi-am adus aminte de sondajul din ultima vreme “comandat de PDL”. Lucrez la CSOP si sunt deja satula de indoctrinarile “basesciene”, daca le pot numi asa. Daca stam sa deducem rezultatul alegerilor in urma sondajelor aranjate, platite, masluite …. de acelasi Traian Basescu care ne-a adus tara intr-un stadiu avansat de criza conform zicalei sale celebre “sa traiti bine!” … ar inseamna ca maine sa nu mai existe “natiune”, sa nu existe “parere”, “punct de vedere”sau libera “alegere a candidatului”. Sondajul asta il putem plasa Foarte departe de purul adevar al unui mincinos notoriu care vrea sa spele mintile alegatorilor!
Situatia reala sta in felul urmator: basescu 31%, geoana 27%, antonescu 17%, vadim 9%, iar oprescu 8%, hunor 7%. Basescu pierde in turul 2 cu toti candidatii, mai putin cu Oprescu, care se detaseaza de actualul presedinte cu 0,8%. Sa ma ierte colegii mei, dar nu ma pot abtine, am inceput sa stau in teroare la gandul ca imbecilii de la PD-L vin cu “mita” sa comande sondajele. Pacat de oamenii astia care sunt tratati ca niste cobai….si pacat ca tara nu vede ca este condusa de un mare tiran…sunt revoltata de minciunile pe care le promoveaza politicienii si mi-as dori pentru o clipa sa depasesc profesionalismul si sa dau presei adevarul!Imi pare rau ca nu am cum sa modific sau sa fac un sondaj “aranjat” in care lumea sa creada, cifrelor economice din postare ta. As dori din suflet sa spun ca sunt aranjate, dar astea reflecta perfect rezultatul celor 5 ani alaturi de Presedintele Romaniei! Sa ne uitam la ele atunci cand votam…si de data asta sa alegem bine…sa alegem pentru binele nostru! A venit vremea pentru o alta Romanie!"

Un comentariu:

Iulian spunea...

E adevarat ca tot ce se prezinta publicitatii drept sondaje de opinie nu sunt decat incercari de manipulare. Din acest fapt, nimeni nu mai are incredere in sondaje, nici potentialii respondenti, nici partidele, nici publicul. Stilul fanariot de politica, mai degraba viclean decat inteligent e cauza.

Sa ne intelegem, orice sondaj care nu specifica in mod clar cine e clientul (platitorul) si acela nu e o entitate cat de cat neutra, nu e credibil. Iar sondajele comandate de partide sunt interne. Daca cifrele lor ajung la public, nu sunt reale, pentru ca sunt facute tocmai pentru a nu ajunge la public.

Pe de alta parte nici postarea de pe acel blog nu e 100% in regula. Eu unul am mari dubii ca Geoana ar avea 27%. Nici macar in sondajele via PSD nu e situatia atat de roza.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...