vineri, 23 octombrie 2009

Regulament

Acest text seminal, scris cu dracii de rigoare şi cu scârba din dotare de Mordechai devine automat şi regulamentul prezentului blog. Aşadar:
"1) Vom continua să-i înjurăm sistematic şi cu abnegaţie pe absolut toţi cei aflaţi în cursa prezidenţială. Fără nicio discriminare, indiferent de IQ, freză sau absenţa ei. Flegmele şi înjurăturile vor fi distribuite direct proporţional cu prostiile comise/spuse şi cu procentele din sondaje. Pentru cei (cel!) cu un mandat anterior în funcţia de Preşedinte al cartierului România se va aplica un spor de 50%. Ca să nu avem discuţie.
2) La turul întâi poporul român şi tânăra-i democraţie se vor lipsi de votul meu, sperând să înţeleagă scârba cu care am a mă lupta. Dacă nu mă înţelege mi se rupe.
3) La turul doi atât eu cât şi pomenita scârba ne vom deplasa la cabină, vom trage perdeluţa şi vom vota cu oricine ar fi măgarul care stă în faţa lui Băsescu. Asta dacă, între timp, adversarul lui Băsescu nu se vădeşte a fi o jagardea fascistă mai jegoasă decât Băsescu-lucru virtual imposibil de realizat. Dacă spre cinstea poporului român şi al alimentaţiei bogate în vitamine Băsescu nu ajunge în turul doi, din nou, nu contaţi pe mine. Merg la futut.
4) Pe perioada campaniei nu am de gând să susţin absolut niciun candidat. Exceptând situaţia, extrem de improbabilă, în care opţiunea mea fermă pentru heterosexualitate cunoaşte modificări sau nuanţări neprevăzute. Sau situaţia, şi mai improbabilă, în care vreunul dintre ei demonstrează că ar fi vreun breaz.
5) Susţinătorii oricărui candidat sunt invitaţi să mă scutească de prezenţa lor, lozincile lor şi propaganda râgâită. În caz contrar am butonul de spam agil şi imun la fente.

6) Candidaţii ( şi ştiu cel puţin trei care ard gazul pe blogul meu) şi înţeleptele lor echipe de campanie să facă bine să mă scutească de viralele lor şi trackback-uri. Publicitatea costă! Adică e pe parale. Simpatia mi-aţi fi putut-o câştiga până acum, dar n-aţi fost în stare. Admiraţia pentru realizările voastre deasemenea. Rămâne publicitatea, iar asta e pe lovele. Scurt şi clar. Băsescu îmi provoacă o enormă silă, dar asta nu mă face să vă iubesc pe vreunul dintre voi. Nici nu vreau să am motive să-mi dau palme după 6 Decembrie. Aşa că dacă, vreţi publicitate, scoateţi francu’! Că nu candidaţi nici pentru mine, nici pentru Florică Mătriţă, nici pentru nea Stere. Ci pentru voi şi ai voştri. Iar aici reclama e pe bani adevăraţi, nu ca voturile ghiolbanilor, pe sacoşe cu zahăr şi orez.
7) Candidaţii şi echipele lor de campanie care nu au priceput punctul 6 şi vor cădea în abatere vor primi o muie în cadru festiv, cu care ocazie li se va lectura prezentul regulament.
8)Deşi laudele şi limbile în cur la adresa candidaţilor sunt interzise, înjurăturile, pomenirile de mamă şi turnătoriile ordinare, referitoare la isprăvile lor sunt bine-venite.
9) În situaţia excepţională (şi puţin probabilă) în care vreunul dintre candidaţi salvează de la înec, luptându-se cu cel puţin 28 de rechini fioroşi, o laureată a premiului Nobel, însărcinată în luna a şasea, mamă a trei perechi de gemeni şi autoare a 12 simfonii şi 46 de sonate, ei bine, în această situaţie laude moderate sunt admise.
10) Aveţi simpatiile voastre, să fiţi sănătoşi. Mă doare în cur de ele! De douăzeci de ani v-aţi tot votat simpatiile şi ne-a luat dracul. Personal consider că toţi cei patru principali candidaţi sunt nişte panarame. Iar după 6 decembrie unul dintre ei va avea ocazia să îmi demonstreze că am greşit, caz în care îi voi adresă public scuze. Şi mă voi referi la el cu formula “Preşedintele României”. Dacă nu voi găsi, cu siguranţă, în Altlasul zoologic, alte apelative potrivite. Celorlalţi trei am să le rând în nas şi am să le spun că sunt nişte luzări.
11) Nu contaţi pe scârba pea faţă de Băsescu. Asta are legătură, deloc stimaţi candidaţi, cu prostiile lui şi nu cu virtuţile voastre.
12) Pe 6 decembrie, orice ar fi, ne facem mangă.
Cum vedeţi, este un Regulament de mare angajament şi de infinit bun-simţ. Mai ales când îl priveşti din perspectiva "vieţii" politice româneşti...

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...