joi, 29 octombrie 2009

Trece sau nu trece?

Am o evidentă slăbiciune pentru Toader Paleologu. Şi n-o spun la mişto! Tipul chiar îmi place, fie şi numai pentru că vorbeşte pe şleau. Mi-l aduc aminte pe tatăl lui, prin anii 80, într-o sală supra-aglomerată de la "Muzeul colecţiilor de artă", unde vedeam filme pe care Ceauşescu ni le refuza în sălile obişnuite. Nu ştiu nici acum cum nu s-a prăbuşit podeaua sălii cu noi! Paleologu senior n-a lipsit o seară de la proiecţiile astea! Cred că unul dintre filmele prezentate de el a fost "Oglinda" sau "Călăuza" lui Tarkovski. O adevărată încântare!
Aşa că tot ce pot să sper e că n-o cacariseşte azi, la audieri! Ştiu că Guvernul Croitoru n-o să treacă de votul de investitură, şi pe bună dreptate. Dar mi-ar face plăcere să-l văd pe Paleologu jr. trecând de audieri. Fie şi numai pentru că a fost singurul care le-a spus-o de la obraz oranjgutanilor să nu mai trăiască din pleaşca numită băsescu, să mai pună şi ei osul la muncă, să fie partid pe picioarele lui. Şi mi-a plăcut şi momentul în care, singur în banca ministerială, citea în haosul din sala în care se vota căderea guvernului. Liberal, ce mai! Drept pentru care n-o să facă prea mulţi pureci în politica dâmboviţeană.

Un comentariu:

edena spunea...

imi pare rau sa va dezamagesc,

se poarta ca un cretin....
in exercitiul functiei de ministru, vreau sa spun.
:)
o zi buna!!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...