La calea ferată e de-a dreptul haos! Azi dimineaţă s-au ciocnit două trenuri de marfă care mergeau în coloană! Unul în spatele celuilalt, pentru că se folosea un singur fir spre Constanţa. Deci, pa, tren pe ruta Bucureşti-Constanţa. Nu-i mişto?
Cică unul dintre trenuri s-a rupt în două şi a luat-o la vale către trenul din spatele lui. Vă daţi seama în ce hal a ajuns materialul rulant? Dar semnalizarea şi sistemele de siguranţă? În ăst timp Berceanu e şi ministru la Agricultură.
Trecând peste, a existat, în procesul de dezindustrializare, o puternică determinare ideologică de a distruge "clasa muncitoare", mai ales muncitorimea industrială din minerit, din CFR, din anumite industrii, care puteau fi periculoase pentru dreapta politică. Procesul a fost declanşat de guvernarea Ciorbea, care, culmea, era un fost lider sindical, pentru a distruge baza electorală a stângii. Concomitent, a început o expansiune a aparatului de stat şi birocratic, pentru a genera o bază de susţinere electorală pentru dreapta. De ce s-au creat peste 500.000 de posturi de bugetari între 2005 şi 2008?
Acum, această determinare ideologică începe să ne coste. Primo: nu mai avem forţă de muncă în industrie, iar CFR este pe butuci, într-un moment în care se observă, peste tot în lume, o revenire în forţă a transportului feroviar. Cine să înţeleagă astea? Idioţii din clasa politică? Ocupaţi să se caftească pentru controlul robinetului cu bani publici? Până peste poate! În concluzie, am pus-o!
2 comentarii:
CFR-ul este în cădere liberă de mai mult timp.
Motivul este politica oficială de distrugere a tot ce a fsot funcţional pînă în 89. Investiţii de valoare inestimabilă au fost distruse din acest motiv. O ţară întreagă pauperizată, un popor întreg jefuit şi mai multe generaţii de tineri văduviţi de orice viitor.
Acesta este tristul bilanţ al "democraţiei" romîneşti posdecembriste.
In perioada gloriosului regim basescu au fost modernizati capital vreo 50 de km de cale.
Trimiteți un comentariu