marți, 15 iunie 2010

Doar deasupra Parlamentului?



Curtea Constituţională călărind Parlamentul


O fi lapsus, o fi premeditare, dar uite ce zice Pulimea Sa la instalarea în funcţie a celor doi judecători la Curtea Constituţională: "Sper ca, alături de ceilalţi judecători ai Curţii Constituţionale, veţi face ca, deasupra proiectelor de legi şi a voinţei Parlamentului, să se aşeze Constituţia ţării". 


Păi, ce facem, jupâne? Doar Parlamentul e pe lumea asta? Mătăluţă poţi fi deasupra Constituţiei? Le-ai zis că nu e cazul să-şi vâre nasul în afacerile tale? Şi nici în ale Guvernului? Ce faceţi voi e scutit de controlul de constituţionalitate? Numai parlamentarii e ticăloşi şi face legi proaste? Ce zici de ordonanţele Clitorisului? Ălea de le găsi CCR neconstituţionale în serie? Acum gata, s-a terminat? Ce produce bocul trece de drept? Sau le dai de înţeles că nu e cazul să aprobe suspendarea ta, de-o fi cazul?



Să n-o dai în pizda mă-sii de ţară?


PS: din momentul în care am scris despre "Noii Golani" am început să primesc telefoane ciudate, de la tipe care vorbesc cu puternic accent basarabean. Astă seară am mai primit unul. De la cineva care s-a prezentat drept "Anna Estera". Şi care, întrebată fiind ce vrea de la mine, a început să-mi povestească o istorie abracadabrantă, cu o puştoaică, un plic cu nişte sute de euro, care nu avea pe nimeni scris la expeditor, dar care a ajuns la ea, şi avea numărul meu de telefon în plic, şi că trebuie să-mi dea banii, deci să-i dau adresa. 

Flăcăi! Abţineţi-vă! Am suficiente mijloace să aflu cine sunteţi şi ce jucaţi. Dar mai ales pentru cine jucaţi. Şi vă promit un scandal de pomină, dacă nu vă potoliţi! Iar idioţilor care cred că aşa fac rost de suficiente înregistrări pentru un dosărel la DNA, aşa de control, le recomand călduros să se ducă în pizda mamelor lor! M-am săturat de tâmpeniile astea până peste cap! Bă! Nici măcar Pulimea Sa nu e etern! Se întoarce roata! Şi nu strică să vă lăsaţi un loc de bună ziua!   

3 comentarii:

Karakas spunea...

Dupa cum ati observat, statul este deja "modernizat" a la Basescu, reforma profunda s-a produs. Blocajul e perfect, opozitia latra degeaba. Mai ramine varianta Bangkok.

Béranger spunea...

Hmm, organele veghează, dar ie cam stupide, organele...

Eugen spunea...

Păi din cîte cunosc eu, organele fac nu fac angajări decît în sistem PCR... (if you know what I mean :)). Cum să fie altfel decît stupide?

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...