sâmbătă, 2 iunie 2012

Mi-e silă!



Urmăresc emisiunea "Exces de putere". Şi mi se face o silă de ţara asta de-mi vine să-mi trag un glonţ în cap! Plătim armate de "şpioni", plătim javrele de la DNA, de la ANI, de la DIICOT. Plătim armate de procurori şi judecători. Plătim ANAF, minister de finanţe, prevenirea spălării banilor. Şi cu ce ne alegem? Cu aroganţele Eleneui Udrea, care ne râde în nas? Cu "vânzările anterioare" ale famigliei băsescu? Cu averile sfidătoare ale unora care în occident ar fi muritori de foame?

Ştiu că sună sinistru, dar are şi Gulagul virtuţile lui terapeutice. Şi nici un Canal n-ar fi de lepătat, pentru lepădăturile astea!

3 comentarii:

Theodora spunea...

Nu suna deloc sinistru ... suna foarte bine

ddanilov spunea...

Aferim!

ANONIMUS spunea...

D-le Gheorghe fiti linistit.O sa va mire ce repede se intoarce "calimera"
dupa toamna alegerilor,sau chiar cu cateva saptamani inainte .Acesti porci care-si fac de cap acum vor clama ca au invins tirania si ca nu ei sunt vinovati ci "sefii".Parca vad ca movile de dosare sunt in asteptare pentru pedepsirea vinovatilor.Singura mea dorinta este ca noua putere sa nu pactizeze cu cei "pocaiti"ci sa-i trimita in puscarie pe toti "tulusi"care ne-au mancat banii pentru dorintele ineptului de la Cotroceni.Sa plateasca in nume personal nu sa platim tot noi pentru porcariile lor.Le v-a venii randul.Sa zaca bine in puscariile tarii.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...