joi, 21 iunie 2012

Elogiu demnităţii infractorului sau unde să-şi vâre unii doctoratele




"Infractori înrăiţi, criminali din străfundurile cele mai ticăloase ale societăţii, oameni umili, chinuiţi şi nefericiţi, care n-au avut de la naştere altă alegere decât mizeria, ignoranţa, disperarea şi criminalitatea, găsesc resursele de demnitate de a se constitui de bună voie ca deţinuţi, în paza justiţiei. Ceea ce zeci şi sute de mii de nefericiţi au făcut şi fac în România, gestul de a se prezenta corect şi demn la penitenciar în vederea ispăşirii pedespsei, gestul pe care ultimii infractori îl pot face, nu-l poate face profesorul unversitar de drept, intelectualul fin, marele politician şi conducător al Românie, dl. Adrian Năstase. Confruntată cu răspunderea, această mare proeminenţă a României se dedă la un spectacolul degradant al autoleziunii, pentru a amâna executarea pedepsei sau chiar a i se sustrage.
Au existat şi există mii şi zeci de mii de condamnaţi penal în România în situaţii de sănătate şi vârstă incomparabil mai dificile decât aceea a d-lui Năstase, dar care nu s-au gândit la auto-leziune, ca la un mijloc de ocolire a justiţiei. Iată că dl. Năstase, om puternic şi exemplar al României, nu se jenează să recurgă la orice mijloc pentru a se sustrage justiţiei."
Am citat dintr-unul dintre cele mai scelerate articole de "opinie" despre sinuciderea lui Adrian Năstase. Ştiinţa fără conştiinţă naşte monştri. Dovada o aveţi mai sus. Să face elogiul pegrei, abonată la bulău, care şi-a făcut din închisoare un mod de viaţă, şi o opui lui adrian Năstase, este un act de o monstruozitate inimaginabilă. Nu trebuie să-l iubeşti pe Adrian Năstase. Trebuie doar să-l judeci fără ură, cu un dram de obiectivitate. Nu merita acest tratament din partea societăţii. Şi nu cred că greşelile lui pot fi puse alături de crimele, violurile, tâlhăriile celor omagiaţi de imbecil pentru că au "demnitatea" să se prezinte singuri la poarta puşcăriei. Pentru ăia puşcăria este un hotel de lux, un loc de agrement. Pentru AN o umilinţă pe care nu o merita şi nu o o poate suporta...
Să-şi bage în cur diplomele şi doctoratele alea. Fără suflet nu fac doi bani. 

7 comentarii:

Fluieratorul spunea...

Deh, intelectual de mare clasa... L-am auzit si pe "rafinatul" Mihai Neamtu aseara: si ala poate tot cam atit.

Sa ne fereasca Al de Sus sa ajunga vreodata la mansa unii ca astia, ca fascism o sa scrie pe tara asta.

Karakas spunea...

Man, prostii din Romania s-au pus capre la propaganda cu "coruptia", la care au pus umarul sugative gen Macovei, dar si o gramada de jurnalisti infometati dupa senzational.

Cei mai mari hoti sunt in Occident, acolo unde nu mai e nevoie sa incalci legea ca sa furi, pentru ca hotii fac legea, sau nu o fac special pentru a exista vacuum, ca ei sa poata profita. Exemplu: derivativele, sector nereglementat, pentru ca ai care vor sa fure sunt mina in mina cu politicienii.

Nastase e victima unui "Sistem" (ca tot ii place lui CTP cuvintul asta), care judeca politic, pentru a da exemplu de cumintenie, sa nu ni se taie de la tita UE si SUA. Cum de stia Macovei ca "s-a facut dreptate"? De unde stie ca este dreptate? Nu poate fi injustitie?

Neam de tradatori. Sa ne amintim de Iorga.

Anonim spunea...

ce se intampla in tara mi-a luat piuitul... nu credeam ca se poate ajunge la ... nu am cuvinte sa exprim revolta si dezgustul care m-au coplesit.

Imi aduc aminte de frica care se respira in tara alaturi de frica pe care mi-au inspirat-o mie, cum sa le numesc ... persoanele, pentru ca am indoiala ca mai erau "persoane", privirile celor cu care am intrat in contact. Incepand de pe aeroport unde mi-au bagat mana in sacosa de la butyfree de unde si-au luat o sticla ... noroc ca erau 2, m-am simtit inconjurata de haite de lupi cu ochii injectati si ranjetul pe bot. Nu glumesc si nu incerc sa va sochez. 1995, mai am inca pasaporul... expirat.

Astazi sunt departe si NU AM CUVINTE sa ma exprim. Un singur lucru imi este clar: ma simt amenintata.

Imi pare rau,
Viviana

Anonim spunea...

Sunt foarte curios.
Atunci când vor veni polițiștii cu mandatul, după T. Băsescu, ce va face marele bărbat?
Să nu-mi spuneți că va plânge, pe asta o știam și eu...
Anonymus Magnus

a spunea...

Dl- e am citit articolul Dl-ui Lalu.Ce poti sa spui? ,e inutil,dar sa citesti comentariile este departe de nebunie furioasa,rautate,prostie,si lipsa de bun gust.Iti ramane un gust amar pentruca avem asemenea conationali.Rusine!!!!

pacos spunea...

Trebuie, cumva, sa gasim o metoda prin care unii ca astia sa nu ajunga, NICIODATA, in zone de decizie. NICIODATA.

Altfel, vorba fluieratorului, fascism!

Valentin Berceanu spunea...

Animalul din om, in unii e mai pregnant decit in altii. Eu mi-am cernut zilele astea lista de facebook de asemenea animale.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...