sâmbătă, 27 martie 2010

Spuneţi-mi!

Spuneţi-mi că nu am vedenii, că trăim într-o ţară normală! Spuneţi-mi că ProTv nu şi-a deschis principalul jurnal de ştiri cu zguduitoarea veste că o tută s-a răzbunat pe concubinul infidel muşcându-l de penis, şi nici că nu a dedicat un canal de satelit pentru o transmisiune în direct pe tema asta din faţa unui spital de provincie! Spuneţi-mi că astea nu se întâmplă într-o ţară profund afectată de criză, în spitalele căreia se moare din lipsă de medici, de medicamente şi de echipament performant! Spuneţi-mi că agenţiile de presă n-au băgat vestea pe fluxurile de ştiri! Spuneţi-mi că nu e adevărat, că doar am visat eu!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Da, confirm este adevarat.
De asemenea, asta se intimpla intr-o tara unde presedintele e un betivan vulgar, care e sustinut simultam de manelisti si intelectuali fini.
De asemenea, asta se intimpla intr-o tara unde stilul de viata tiganesc s-a generalizat, unde pina si bloggerii cu pretentii, care dau citate kilometrice din Financial Times sau Le Monde, sunt mereu cu pula-n gura (adica o pomenesc pe sleau in textele lor).
Asta e Romania, satra Uniunii Europene.

Constantin Gheorghe spunea...

Da, şi? E mai bună ipocrizia celor care vorbesc frumos, dar gândesc şi trăiesc murdar? Vorbitul pe şleau nu face rău nimănui! Şi oricum nu are legătură cu ţigănia.

Anonim spunea...

Pro TV deschidea la fel jurnalele si pe vremea guvernarii Nastase, si pe vremea guvernarii Tariceanu. Tara era profund afectata si atunci de diverse simptome ale subdezvoltarii. Se murea si atunci in spitale, fix din aceleasi motive.

Anonim spunea...

vezi daca in anii 90 nu te-ai uitat sa vezi ce se petrecea prin vest cum astazi ti se pare ceva iesit din comun?! si asta este tot o aliniere la valorile vestului vostru iubit si desigur f luminos ca d-aia sinteti orbi si-n ziua de astazi! nu-i asa ca pe atunci asteptai ploile cu salam si te visai calcind pe parmezan ca tot romanul? nimeni nu s-a intrebat cind au mai facut javrele vestice bine cindva si cui anume? raspunsul a fost este si ramine niciodata nimanui! si crezi tu ca-n vestul tau iubit aparatura aia medicala de care vorbesti tu chiar daca exista ea este asa pt toata lumea?! ti-am dat de citit ca sa intelegi insa nu te-a interesat si atunci prezinti chestia de parca asta s-ar petrece numai in ro desi este ceva generalizat in lumea asta frumoasa a vestului iubit. problema vostra a majoritatii romanilor este ca nea nicu va impins prea repede la oras si nu v-ati adaptat la nimic si atunci ati fost o plastelina in mina bosilor care au facut cu voi ce-au vrut ei. daca ne uitam la guvernele de dupa 90 toti sint niste tarani ale caror familii cu o generatie in urma se duceau cu vaca la pasune. sa ne miram ca sint niste slugi?! ce altceva se poate spera de la toti astia?!


admira aici valorile democratiei si civilizatia vesticilor!!!

http://www.prosport.ro/alte-sporturi/verdict-crima-5784233

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...