miercuri, 4 noiembrie 2009

Love is in the air!

De la o vreme casa mea e un soi de spital. Azi se face că toţi stăm la pat, ai mei cu bolile bătrâneţii, eu, cu dureri de coloană. Mă târăsc, prin ploaie şi vânt, până la farmacia de la Biserica Albă, să-mi iau nişte Voltaren gel. La farmacie, lumină, canci! "Ce faceţi, fraţilor?" "Păi, stăm aşa de luni. I-am chemat pe cei de la Renel sau cum s-o mai numi şi degeaba!" Că mă cunosc, fetele îmi dau şmacul şi o iau din loc. Trec să-mi iau o pâine şi înapoi acasă. Unde o găsesc pe maică-mea, altminteri o fiinţă paşnică şi cu frică de Dumnezeu, care-mi reproşează orice drac scăpat printre dinţi, recapitulând toate înjurăturile din repertoriul ei. Nu ştiam că sunt atât de multe!
"Ce-ai, mamă?" "¤%#&" "Adică?" "....."mă rog, de neprodus! Se mai calmează şi-mi povesteşte. Sunase cineva la uşă. Deschide, şi în cadrul ei se afişează, zâmbăreaţă, o portocalie echipă de agitaţie şi propagandă a Iubitului Conducător. Care, să nu-şi răcească gura de pomană, sunase şi la vecini. Erau toţi în păr.
"Suntem de la....şi avem pentru dumneavoastră un mesaj de la domnul preşedinte Traian Băsescu!" "Băgaţi-i-l în cur!" a venit prompt replica maică-mi, urmată şi de alte sfaturi, la fel de radicale, atât din partea ei, cât şi din partea vecinilor. Distracţia s-a terminat scurt, dovezile de dragoste, stimă şi preţuire pentru Pulimea Sa fiind extrem de elocvente şi de contondente, în cazul de faţă verbal, că suntem în buricul târgului. Nu i-aş sfătui să încerce asta la periferii.
"Nesimţitul dracului! De unde are atâţia bani?" Bombăneala maică-mii nu încetează, şi pe bună dreptate. Se duc milionele din pensie pe medicamente şi pe analize cu viteza vântului, chiar şi atunci când sunt gratuite. "N-avem bani! Vreţi analize, plătiţi! Asta e!" Şi cum nu se mai pot duce la Policlinică, trebuie să plăteşti şi transportul. Cam juma de milion.
Ei bune, când vezi opulenţa şi nesimţirea campaniei electorale a lui băsescu, când găseşti cutia poştală plină-ochi cu materialele lui de propagandă, nu ai cum reacţiona altfel. Şi oricât de liniştit ai fi, te apucă pandaliile, când îţi vin şi colindătorii la uşă.
Aşadar, love is in the air! La fel şi mandatul Iubitului Conducător!

3 comentarii:

Lulutza spunea...

Calde salutari doamnei Mama! Eu sint ceva mai... ipocrita in relatiile "door to door"... :) Mi se pare mai "lucrativ" sistemul meu "Pupa-i in bot si ia-le tot". Acum nu a venit nici un oranjgutan la usa mea, dar la trecutele alegeri parlamentare, bunavointa mea ipocrita m-a lasat cu serioase rezerve de brichete, pixuri, scrumiere etc... Si bineinteles ca i-am votat pe "dusmanii" lor!

P.S. De fapt, am scris ca sa recomand simpaticei familii a liberalilor de stinga :), pe post de Voltaren, balsamul cu Gheara Diavolului (Herbamedicus)! Ditamai borcanul de 250 ml costa doar vreo 7 lei! Si chiar functioneaza!

Constantin Gheorghe spunea...

Mulţumesc! Am să încerc!

Anonim spunea...

vezi ca voltarenul te duce in lucemie daca-l folosesti continuu!!!!!vestul te face bine doar definitiv!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...