luni, 9 aprilie 2012

Poziţionarea faţă de ciolan


Un cutremul în PNL Bucureşti, sau doar o "zguduială" de etapă? Habar nu am! Şi, sincer, nu mă interesează! Cum nu mă interesează nici celelalte "zguduieli" de prin PSD, PDL, UDMR(pe ăştia o să-i uşuie de pe cracă ai lui Tokes). Este doar efectul "poziţionare faţă de ciolan". Atât şi nimic mai mult!

Tot ce pot să sper e că jupân Chiliman n-o s-o şteargă la PDL. Sincer, l-am votat. A fost un vot util: până una-alta, a făcut ceva în sector, şi nici prea lacom n-a fost. Dar dacă o tunde la PDL, s-a lins pe bot de votul meu. Chiar nu-mi doresc un primar portocaliu! Eu i-aş vrea la mititica pe ăştia din secta lui băsescu! 

Totuşi, nu mi se pare foarte inteligentă o astfel de mişcare, în prag de campanie electorală. Deşi se prea poate ca acum Crin să aibă dreptate, şi cei înlocuiţi să-şi fi luat-o în cap. Dar dracu' ştie cum e mai bine? Mă rog, sunt băieţi mari, se descurcă ei! Dar înainte de a mai face minuni d'astea, poate se gândesc şi la votanţi...  

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...