luni, 9 aprilie 2012

Fiecare pe calea lui


Am o întrebare. Dar înainte de a o pune, vă invit să uitaţi opţiunea voastră de vot şi să fiţi sinceri. Aşadar, întrebarea este: vă mai regăsiţi în programul ideologia, acţiunea vreunui partid politic? Vi se pare că există vreun partid căruia îi pasă cu adevărat de cetăţeni?

Eu, unul, nu mă mai regăsesc în PSD, deocamdată singurul partid pe partea stângă, eu fiind un om de stânga. Nici nu cred în minunea apariţiei unei noi formaţiuni de stânga. Cred că aceeaşi dezamăgire o trăiesc şi liberalii. PDL nu este un partid, e o adunătură de oportunişti, corcită cu hoţi şi profitori. Iar despre PC, PNG, UNPR, PRM, mai bine nu vorbim!

Am mai scris despre asta: România are doar partide ale puterii, care nu-şi propun să servească interesul public. Singura lor misiune este aceea de a cuceri puterea şi, odată ajunse la putere, de a o păstra cu orice preţ şi prin orice mijloace.   

Şi cum ele mă exclud pe mine, cetăţean, din preocupările lor, de ce nu le-aş exclude şi eu din aria mea de preocupări? Mi-e greu să cred că, aşa cum se poartă partidele acum, reconstrucţia încrederii reciproce mai este posibilă. Fiecare pe calea lui. Nu e bine, dar nici ipocriţi nu putem fi: divorţul s-a pronunţat, şi partajul a fost făcut. Ei cu jocurile lor cretine pentru putere, şi pentru controlul banilor publici, noi, cu votul şi absenţa din faţa urnelor.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ciné-vérité

http://cursdeguvernare.ro/dialog-prigoana-si-intelectualii-si-alegatorul-dintre-ei.html

Dragos Bora spunea...

"vă mai regăsiţi ..."

Nu, bineinteles ca nu. Daca in 2004 am votat Basescu si Alianta DA pen' ca-n prostia mea chiar credeam ca vor face si vor drege ca doar ne chema Coana Europa la raport pentru 2007 acum... :( Sa-i ia Domnul Dracul pe toti. Si sa se introduca odata si odata casutza aia pe buletinul de vot "Vot impotriva tuturor".

Vasile spunea...

Foarte frumos că nu te mai regăseşti în politica psd. Dar ia zi, demisia din partid ţi-ai dat-o?

Valentin Berceanu spunea...

Da. Eu imi regasesc in continuare optiunea reprezentata de PNL. E politica, ce naiba?! Nu e nunta cu virgine.

Constantin Gheorghe spunea...

Vasile, n-am de unde să-mi dau demisia! Din 1973, de când am terminat liceul, şi mi-am aruncat carnetul de utecist, n-am mai intrat în nimic! Asta e, ţi-am provocat o dezamăgire! Dar mie nu-mi place să fiu membru...

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...