joi, 19 aprilie 2012

Fugiţi, începe campania!



Se pare că, de mâine, se pot depune listele cu candidaturi pentru alegerile locale. Începe marea prosteală a promisiunilor electorale, care mai de care mai aberante. Vom avea, cred eu, cea mai mizerabilă, mai ineptă, mai agresivă şi mai lipsită de sens şi de conţinut campanie electorală. În care multe dintre rebuturile din Parlament se vor lupta pe viaţă şi pe moarte pentru un post de primar sau de preşedinte de Consiliu Judeţean, pentru a avea un acces direct la butoiul cu miere al banilor publici.

Trebuie să avem nervii tari. Ceea ce vom vedea şi auzi în această campanie va întrece orice imaginaţie. Eu îmi propun să mă ţin cât mai departe de demenţa asta. Sigur nu voi reuşi. Dar voi încerca. Dacă vi se pare că înjur mai mult ca de obicei, asta e: mă voi proteja şi eu cum pot de agresiunea imbecililor...  

Un comentariu:

ceghe vara spunea...

Mi-e scarba in avans pt. ce o sa urmeze.

Un link pt. calatorii virtuale:
http://www.googleartproject.com/

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...