miercuri, 11 noiembrie 2009

Răsărit de soare în deşertul de beton

Cam asta e!

Un comentariu:

Anonim spunea...

der

si crezi ca-n new york este mai frumos? sau l.a. berlin sau paris? te duc eu in niste cartiere de dai sa fugi si nu crede ca sint 2-3 strazi ci zone mari. neingrijit totul este urit! ce-i impiedica pe astia sa schimbe?!oricum programul era o casa pt fiecare nu o vila pt fiecare iar modul la care era rezolvata problema locuintelor in romania se situa cu mult peste ceea ce era in vest.apoi nu compara 1980 cu 2009. cind am ajuns in vest eu m-am speriat de ceea ce-am vazut iar faptul c-au furat estul i-a ajutat sa schimbe ceva. daca tu stateai undeva la etajul 10 era bine daca ai fi carat lemne cu liftul? era bine daca stateai intr-un loc unde wc-urile erau comune pe un palier? uite asta era vestul in 1990 sa zicem!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...