Elena Udrea e strânsă cu uşa, nu atât politic, pentru că deocamdată contează doar poziţia PDL, ceea ce spun şi fac ceilalţi n-o ating, ci mai ales mediatic. A dat prost în poză atât cu intervenţia agresivă şi vulgară din plenul Parlamentului, cât mai ales promisiunea că-l "face informativ" pe Tolo, orice ar însemna asta. Să fim oneşti: egalitatea sexelor ca egalitatea sexelor, dar când o femeie ameninţă public un bărbat, şi-şi pune mâinile în şold ca o ţaţă, poate să-şi ia adio de la simpatia lor, a bărbaţilor, oricât de blondă şi de nurlie ar fi respectiva.
Dacă nu era JN, care a tocat-o mărunt, Comisia de anchetă poate nu s-ar fi format. Aşa, vrea, nu vrea, trebuie să dea explicaţii despre cum cheltuieşte banii publici pe fleacuri numite"promovare ". Perdelele nu le mai pun la socoteală. Ei bine, întâmplător sau nu(mai degrabă nu!), chestia asta îi vine mănuşă! "Pro TV anunţă că nu va difuza campania Turist în România, la preţurile cu care parteneriatul Best Advertising – Optimedia a câştigat licitaţia de la Ministerul Turismului pentru promovare internă a programului Turist în România."
Pe blogul "Pagina de media", ţinut de Petrişor Obae, daravela e prezentată pe larg. Ideea e că ministerul condus de madam Udrea e atât de grijuliu cu banul public, încât televiziunile, chiar şi în vremuri de criză, când împuşcă francul, nu se deranjează pe bacşişul oferit de stat. Aşa să fie? Sau e o mână de ajutor date unei tipe, generoasă cu jurnaliştii şi cu televiziunile, aflată la ananghie? Mie mi se pare o şmecherie de doi bani.
PS: mie Elena Udrea îmi aduce aminte de o baracudă! Asta motivează "dedicaţia" de mai jos.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu