miercuri, 15 iulie 2009

Înţeleg că aveţi un mort în familie

Acum două minute primesc un telefon. O voce de bărbat, fără să se recomande, fără nimic, îmi spune brusc: "Înţeleg că aveţi un mort în familie". Am îngheţat! "Vă rog, n-am înţeles! Pe cine căutaţi?" Da, suntem de la Ambulanţă şi aveţi un mort în familie". "Domnule, la cine aţi sunat?" "Da, aveţi un mort în familie!". "Domnule, aţi greşit!"
Aici se încheie discuţia. Ai mei sunt bine, mersi! L-am sunat pe Cătălin, fiul meu, care e la ASE, aşteaptă rezultatele examenului de licenţă al prietenei lui. Vesel ca un cintezoi. Am sunat şi alte rude. Nu păreau să fi dat colţul.
Cu toate astea, vă daţi seama că tâmpitul care m-a sunat mi-a făcut-o! Înţeleg, când te loveşti zi de zi de boală şi de moarte îţi construieşti un soi de mecanism de apărare din nesiomţire. Dar, pentru Dumnezeu! nu-mi spunea că am câştigat la Loto!
Şi încă ceva: nu există o procedură şi pentru astfel de evenimente şi anunţuri?

4 comentarii:

Béranger spunea...

Înţeleg că sunteţi român şi v-aţi lovit de o tâmpenie tipic românească. Da, sunteţi român şi v-aţi lovit de o tâmpenie tipic românească, nu e o greşeală.

adc spunea...

Depinde ce-nţelegea respectivul prin familie...

geomarz spunea...

Ce să zicem,
O glumă de tembeli...
Să le vedeţei pe cele pe care le fac tembelii la dispecaratele ambulanţelor de pe tot parcursul tăţii !!!!

andreea nastase spunea...

Stii regula...daca zici o prostie, spune-o cu convingere. If you can't convince them, confuse them si tot asa.

Eu m-am lovit zilele trecute de un tip pe strada care vorbea la telefon si se uita la mine; eu ma uit la el, pare foarte confuz si lasa telefonul pe umar si imi spune "Pe tine te cheama Andreea?" - "Nu!" zic eu (din curiozitate) - "BA DA!" raspunsul.

Imi vazuse el blogul acum ceva vreme si o poza dar daca, totusi nu eram eu, probabil boteza pe altcineva. E o regula deja ..

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...