duminică, 18 aprilie 2010

Un test comparativ

Mi-am propus de ceva vreme să fac un test cu cele două camere de pe telefoanele mele. Am profitat de vremea frumoasă şi de condiţiile bune de iluminare şi am fotografiat aceleaşi scene, pe cât posibil din fix aceleaşi unghiuri. Ce a ieşit, vedeţi mai jos. Ambele camere au senzori de 2 MP şi focală fixă. Cum v-am mai spus, la camera de la Nokia cel mai deranjant lucru este nuanţa verzulie care este omniprezentă, indiferent de scenă şi de iluminare, indiferent de subiect. Cele făcute cu duda par mai echilibrate şi mai clare, cu mai multe detalii. Aştept şi părerile voastre.
Fotografii făcute cu Nokia.
Fotografii făcute cu BlackBerry

Un comentariu:

Béranger spunea...

Clar, duda e mai bună.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...