luni, 12 septembrie 2011

Semnarea semnării



Este de-a dreptul descurajant ce se întâmplă în presă română. Incultura, lipsa de cunoştinţe minime de gramatică, prostia pură şi simplă colcăie în toate articolele. Nu mai are rost să faci inventarul tuturor imbecilităţilor. 

Uitaţi două mostre din EvZ de azi: " Chiar preşedintele Traian Băsescu afirma în urmă cu scurt timp că semnarea acordului privind scutul antirachetă se va semna foarte curând." Şi: "În regia de studio ţârâie telefonul. “E Şeful. A zis că e bine. Sparge-ţi-l!”

Şi toate loazele astea ne dau lecţii de morală, sunt "directori de conştiinţă", "câini de pază a democraţiei", ei fac şi desfac, construiesc cariere de politicieni, sau îi dau jos, ce mai, sunt buricul lumii! 

"Evenimentul zilei poate da însă lecţii de consecvenţă. Cu modestie o spun, fără a dori să trasmit că facem un lucru extraordinar, ci doar ca să arăt că domnul Ponta nu poate spune că ne-am predat cuiva. Şi în acest caz Iuda este în altă parte. Evenimentul zilei este un ziar de dreapta, care sprijină măsurile, atunci când acestea sunt corecte, ale unui Guvern de dreapta şi ale unui Preşedinte de dreapta. Am făcut-o şi în 2009, când, între cele două tururi ale alegerilor prezidenţiale, am fost ameninţaţi de PSD şi am făcut-o şi când am susţinut măsurile de reformă ale lui Băsescu şi Boc, şi poate am devenit impopulari, chiar şi printre unii dintre cititorii noştri. În continuare credem că a fost o atitudine corectă şi acum începe să se vadă. Nu am câştigat nimic din asta: de la începutul crizei, ziarul a trecut prin mai multe restructurări şi reduceri de salarii pentru a micşora cheltuielile. Nu trăim din bani publici, cum o face de atâta vreme domnul Ponta. A spune că ne-am predat este o minciună crâncenă, pentru care domnului Ponta ar trebui să-i crape obrazul de ruşine."
Bă, tâmpiţilor! Veniţi cu picioarele pe pământ! Aţi ajuns nişte scursori! Nu vă mai citeşte nici dracu'! Dacă n-ar fi banii publici, din care sunteţi plătiţi pentru serviciile aduse unei puteri cretine, aţi fi de mult în faliment! Huo! Voi nu sunteţi consecvenţi decât în ticăloşie şi prostie!

Un comentariu:

Doru spunea...

Au reformulat pe site. Sunteţi citit (sintagma e bivalentă)...
"Chiar preşedintele Traian Băsescu afirma în urmă cu scurt timp că semnarea acordului privind scutul antirachetă va avea loc foarte curând".

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...