duminică, 27 noiembrie 2011

Vă vine să credeţi?


UPDATE: am pus pe celălalt blog imagini cu noul monument, cel din faţa Palatului Copiilor.

Drăguţa cârtiţă flămândă m-a făcut curios, apropo de monumentul din faţa Palatului Copiilor. Despre ce-am găsit acolo, mai târziu, pe celălalt blog al meu. Acum e vorba despre nebuniile urbanistice ale lui Piedone. Cum ar fi plantarea a sute de becuri, în vârful unor pari, pe partea dreaptă a dealului Văcăreştilor. O dileală completă! Cum dileală sunt amenajările din tot sectorul. Bani aruncaţi de pomană. Fără gust, fără simţ estetic, fără utilitate. Dar a făcut, săracul. Noi suntem nişte monştri nerecunoscători!


Un comentariu:

hm spunea...

Doamne, Piedone e din ce în ce mai nebun. Beculeţele alea sînt... sînt... sînt
mă duc să-mi dau palme.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...