marți, 2 decembrie 2008

Sectorul de portocaliu

Sectorul trei este în totalitate portocaliu. Şi să mă bată Dumnezeu de mai înţeleg ceva. Este sectorul cu cea mai mică participare la vot, şi nu de ieri, de azi, deşi înţeleg că este cel mai populat din Bucureşti. Dacă ar fi să ne luăm după stereotipul: "clasa de mijloc nu merge la vot, că are altele de făcut", am zice că în setorul trei capitalismul a obţinut o victorie triumfătoare. Vi se pare că e cazul?
Ce-i ţine pe locuitorii sectorului trei departe de urne? Şi cum dracu le-au căzut cu tronc votanţilor, mulţi-puţini, doar portocaliii?
Sau explicaţia trebuie s-o căutăm altundeva? În felul în care este administrat sectorul, care pare să ia tot mai mult chipul unei mafii portocalii? Şi cum se face că niciun partid nu poate sparge acest balon de săpun numit Liviu Negoiţă? Cum de nu reuşeşte să se constituie într-o alternativă la PD-L?
Practic, sectorul trei este patria partidului unic. În celelalte sectoare tot mai e câte unul de altă culoare, nu e dominaţia asta totală a unui singur partid. Cam la asta duce indiferenţa oamenilor.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si inca nu v-am povestit ce am patit eu!:)))
Cum m-a saltat politia:))))
Poate pe blogul meu, in cateva zile!
Ruxandra Lungu

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...