luni, 1 decembrie 2008

O ţară de nebuni!
S-a inversat scorul electoral! Este incredibil! Aşa ceva nu s-a întâmplat în ultimii 19 ani!Ce dracu să mai credem? Cum e posibil ca de la diferenţă de 5-6 procente în favoarea PSD-PC să se ajungă la un avans de un procent în favoarea PD-L? Cum se face că de vreo cinci ani electoratul portocaliu votează pe ultima sută de metri? Sau a votat DUPĂ închiderea urnelor?
Apropo: marja de eroare a sondajelor de la ieşirea de la urne este de plus-minus unu. Acum e de plus-minus cinci?

6 comentarii:

Anonim spunea...

Pai mi-aduc aminte o chestie care zicea " E mai important cine numara voturile" .Nu ? :)

Anonim spunea...

Initial, cand am deschis televizorul am crezut că e o greseala...sau o glumă nu tocmai fericita de Ziua Natională ! Fie e o mare cacialma...fie institutele respective de sondare ar trebui să-şi facă repede şi cu demnitate sepuku....

Anonim spunea...

Anul asta, spre deosebire de toti ceilalti ani electorali, am vazut - numai la iesirea din sectia electorala (cind am intrat nu era nimeni) un tzisti-bishti cu ecuson de "Exit Poll". Ma asteptam sa ma abordeze (hihihi - langaj marinaresc!) si sa ma intrebe ceva...

I-am cautat insistent privirea, degeaba! Era foarte ocupat sa numere frunzele din copaci si pasarelele de pe cer... L-am spionat o vreme, dar nu a "abordat" pe nimeni, se vede treaba ca alta era misiunea lui acolo. Sau, poate, nici eu, nici ceilalti votanti nu intrau in "targetu'" lui, impus de cine stie cine... Nu am intrat in "targetu'" de virsta nici la un alt sondaj telefonic preelectoral, dar macar aia mi-au spus clar ca vor opinii numai de la cei nascuti dupa '80...

Am o dilema: o sa mi se interzica in curind prin lege si dreptul la vot, doar pentru ca vestitul Felix Tataru & Cie ma considera un "target" neglijabil?!

Anonim spunea...

Votul ALB poate fi stampilat.Deci favorizarea infractorului.Daca PNL va face alianta cu PD_L in viata mea nu voi mai vota PNL.Asta e decizia le apartine.

Anonim spunea...

Interesant este ca ambele institute au "greşit".

Devine din ce în ce mai palpitant să trăiesti în România.

Anonim spunea...

Nu intelg ce sunt "voturile albe". Dac nu sunt stampilate nu trebuiau anulate ?

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...