marți, 1 mai 2012

Lista lui Ponta



Nu m-aş grăbi să comentez despre Guvernul Ponta. Deocamdată este o listă de indivizi, cei mai mulţi cu experienţă în guvernare. Ca să ajungă guvern, adică o echipă, mai are de trecut peste nişte încercări, începând cu votul de învestitură.

Nu comentez nici alegerile lui Ponta(deşi eu pe unele nu le-aş fi făcut), cu excepţia uneia: Ioan Rus. N-am înţeles de ce a trebuit să scoată de la naftalină această relicvă, un om care a făcut extrem de mult rău PSD în ultimii opt ani. Mă rog, or fi fiind obligaţiile socrului lui. Deşi ăsta nu e un motiv, ci o bilă neagră. Bila albă, singura, în momentul de faţă, este numirea lui Florin Georgescu la Finanţe.

Pentru un guvern pe termen scurt, arată cum nu se poate mai bine, ţinând cont de condiţiile date. Acum să-i vedem la treabă. Să vedem cu ce program de guvernare vin, care sunt priorităţile, cum performează. 

Oricum n-am de gând să-mi las obiectivitatea la uşă, doar pentru că ăştia nu sunt "portocaliii". Am să-i spurc, fără ezitare şi fără complexe, ori de câte ori calcă pe bec. Asta face bine la sănătatea morală, şi la cea a cutiuţiei. 

3 comentarii:

Spiru Haret spunea...

Totusi in afara de bila maro ...asta pardon, alba, Florin Georgescu, sa nu uitam si bila blonda de la educatie.
O valoare de o inestimabila valoare, rector la Mitica Cantemir si posesoarea unei frizuri de un bun gust orbitor, precum si a unei priviri in care se citeste inteligenta de privata.

Anonim spunea...

Ar mai fi cei doi care sunt incompatibili, dar astea sunt detalii, prioritatea zero e respectarea legii.

Anonim spunea...

A, mai e si tipa aia de la imvatamant care e rector si patron la universitatea care e in proces cu ministerul ei.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...