marți, 26 mai 2009

Cum îţi plăteşte statul viciile
Nu mă interesează viciile nimănui, persoană publică sau privată, câtă vreme şi le finanţează din buzunarul propriu. Când însă este vorba de bani publici, adică şi de banii mei, se schimbă calimera.
De aceea mi se pare imoral ca "Femeia Europeană a anului", Madam Anti-corupţie", mă refer la Monica Macovei, să-şi deconteze pileala din bani publici. Înţeleg, camera de hotel, înţeleg mâncarea, dar nu pileala! Amănuntele sunt de găsit la Victor Ciutacu pe blog.
Acum înţelegeţi de ce mi-e greaţă de şleahta asta de farisei, care dau lecţii în stânga şi în dreapta, ei fiind corupţi şi imorali până în măduva oaselor?

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...