vineri, 12 august 2011

Civilizaţie în furtună




Nu aş şti să spun de ce cântecul ăsta m-a obsedat din momentul în care l-am auzit, prin '71 sau '72. Cel care avea discul(apropo: vinilurile au revenit la modă şi se vând ca pâinea caldă. Mori de ciudă, Jobs!) mi l-a înregistrat pe bandă. Am suferit când banda aia a dispărut într-un mod misterios. Am reuşit să-l reascult abia după 1990. Şi de atuci nu mă mai despart de "The Doors" şi de melodia asta. Cum nu mă despart de "Child in Time".

Se spune că ar fi fost inspirată de o melodie la fel de cunoscută (Ghost) Riders in the sky.  Vă invit s-o ascultaţi şi pe asta.


Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...