sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Vine de se leagă
Bunul meu prieten Mordechai are una dintre cele mai bine mobilate minţi de care am cunoştinţă, imaginaţie, umor, şi un cusur: îi cam plac teoriile conspiraţiei. Aşa că în momentul în care am citit la el pe blog despre despre terorache islamişti blonzi, amatori de bere şi cu coafuri punk m-am râs, chiar dacă vestea era luată de pe BBC. Are el un fel special de a combina lucrurile, ceva de speriat!
Scuze că m-am îndoit de tine, prietene! Şapte dintre terorache ăia s-ar putea să fie cât se poate de supuşii Maiestăţii Sale Coana Mare a Regatului cu pricina, de prin Leeds şi Bradford. Aşa se explică insistenţa britanicilor de a trimite în India comandourile lor SAS. Era nevoie de unu viu şi, pe cât se poate, în stare de funcţionare, că nu se ştie ce se pregăteşte în insulă.
Mi se pare mie, sau Dubya, fie numele lui uitat! a făcut greşeala vieţii lui, invadând Irakul şi Afganistanul, în loc să invadeze Pakistanul?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pai si Philby era british subject ! So what ?! ,,No , mister Bond , I expect you to die ! ''.Pakistan ? Pai de ce , doar Musharraf era la butoane ?! . Alta teorie zice ca Dubya este pe remote-control dupa 2004 (santaj cu bombe nucleare-servieta deja plasate in centre urbane din State , cica ...).Asta ar explica ezitarile si rarele aparitii media ale lui G.W. Bush in intervalul 2004-2005.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...