luni, 17 noiembrie 2008

Arheologia tranziţiei
Astăzi, învârtindu-mă în jurul cozii prin Piaţa Amzei, în căutarea unor lucruri banale precum aţa, acul şi nişte nasturi(toate produse de înaltă tehnologie, folosite şi de NASA!), am realizat că mă aflu într-o rezervaţie arheologică! A tranziţiei de la capitalismul de stat la coadă la capitalismul de piaţă tembelă. Pe câteva mii de metri pătraţi găsim concentraţi cel puţin 80 de ani de istorie. Ceea ce nu-i puţin lucru! Postez câteva fotografii, şi veţi înţelege despre ce vorbesc.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Subscriu 100% , am copilarit acolo, la scoala generala nr 5. Incredibil de multe detalii neschimbate

Anonim spunea...

Moşule, fiul meu a învăţat la generală 5. O şcoală bună, păcat că acum e prizoniera retrocedărilor. Dar totul în zona asta arată cât de nehotărâţi suntem: nu ne-am despărţi de trecut, deşi îl demonizăm, nu ne-am construi viitorul, deşi toţi îl vedem luminos.

N. Raducanu spunea...

In articolul dvs. nu ati amintit de flori, care sunt toate aduse din Olanda. Dar intr-o poza (cea cu Teatrul Ion Creanga) am vazut si firma "Academia civica". O fi si ea din import?

Anonim spunea...

Ea e printre primele importuri făcute după 1989. Dar la ce ne-a servit? Deficitul de democraţie creşte pe zi ce trece!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...